تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

معاون علمای حوزه غرب افغانستان ترور شد

مقامات محلی افغانستان در استان هرات اعلام کرد که مولانا «محمدکبابیانی» معاون شورای علمای حوزه غرب این کشور صبح امروز در هرات توسط افراد مسلح ناشناس ترور شد.

کد خبر: ۹۴۳۶۳
۱۱:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

ترور معاون علمای حوزه غرب افغانستان

دیدارنیوز ـ جیلانی فرهاد» سخنگوی استاندار هرات افغانستان تائید کرد که مولانا کبابیانی بامداد امروز پنجشنبه در نزدیکی منزل اش در روستای کبابیان شهرستان انجیل، هدف حمله مسلحانه قرار گرفت و و پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

وی گفت که پلیس در تلاش است تا عاملان حمله را شناسایی و به قانون بسپارند، اما تاکنون شخص و یا گروهی مسئولیت این رویداد را برعهده نگرفته است.

ترور علما، خبرنگاران، کارمندان دولتی و فعالان مدنی طی سال‌های اخیر در مناطق مختلف افغانستان شدت یافته است که دولت افغانستان گروه طالبان را مسئول این حملات معرفی می‌کنند، اما گروه طالبان مسئولیت برخی از ترور‌ها را پذیرفته و مسئولیت برخی را رد کرده اند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: افغانستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی