تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش: خیلی از مسائل به انتخابات گره خورده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه کشور ما امروز در یک شرایط خاص قرار دارد و خیلی از مسائل به انتخابات گره خورده است، تاکید کرد: دولتمردان سایر کشور‌ها به دنبال دلسوزی برای ما نیستند و به دنبال تامین و مطالبه منافع خودشان هستند.

کد خبر: ۹۴۳۵۸
۱۱:۰۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

فرمانده نیروی هوایی ارتش خیلی از مسائل به انتخابات گره خورده است

دیدارنیوز ـ به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» که در جمع اساتید و فرماندهان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری حضور یافته بود، با اشاره به روند رو به رشد این دانشگاه گفت: ریل‌گذاری صورت گرفته در دانشگاه شهید ستاری، درست و در حال حرکت و پیمودن راه به جایگاه مطلوب است.

وی با بیان اینکه نباید به این وضع قانع شویم، اظهار داشت: اساتید دانشگاه شهید ستاری مغز متفکر نیروی هوایی ارتش و یاران اجرایی در دانشگاه هستند و رسیدن به مطالبات اعلا با همت شما عزیزان ممکن است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اگر دانشجو در دانشگاه ۱۰۰ درصد منضبط پرورش داده شود، در یگان اجرایی ۶۰ درصد قابلیت و کارایی دارد، تصریح کرد: کار شما اساتید بسیار مهم است چراکه پایه‌های آموزشی و تربیتی دانشجویان در اینجا طرح‌ریزی شده و شکل می‌گیرد و دانشگاه هوایی شهید ستاری باید دارای بهترین افراد نیروی هوایی باشد.

نصیرزاده با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو خاطرنشان کرد: برحسب وظیفه همه شما برادران عزیز و اطرافیان‌تان را به شرکت پرشور در انتخابات توصیه می‌کنم. حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح، اولین و مهمترین هدف در این اتتخابات است.

وی با بیان اینکه کشور ما امروز در یک شرایط خاص قرار دارد و خیلی از مسائل به انتخابات گره خورده است، ابراز داشت: دولتمردان سایر کشور‌ها به شدت روی انتخابات ما نظر دارند چراکه به دنبال پایه‌ریزی سیاست‌های خود در مورد ایران هستند. باید آگاه باشیم که آن‌ها به دنبال دلسوزی برای ما نیستند و به دنبال تامین و مطالبه منافع خودشان هستند.

در پایان این مراسم ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از اساتید برگزیده دانشگاه هوایی، تقدیر شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی