تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

صدای انفجار در پالایشگاه تهران ناشی از تغییرشکل مخازن است

مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران اعلام کرد: صدای انفجاری که شنیده می‌شود ناشی از تغییر شکل مخازن (دفورمه) در اثر حرارت بوده و انفجار جدیدی رخ نداده است.

کد خبر: ۹۴۳۴۸
۱۰:۰۹ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

انفجار در پالایشگاه تهران

دیدارنیوز ـ شاکر خفایی گفت: آتش‌سوزی شب گذشته مخازن این پالایشگاه مهار شده اطفا کامل تا ظهر امروز پنجشنبه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: آتش مهار شده تا به مخازن دیگر سرایت نکند، اما اطفا و خاموش شدن کامل منوط به این است که فرآورده نفتی داخل مخزن بسوزد و تمام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تنها پنج درصد از محتویات مخزن باقیمانده است که حدودا تا سه ساعت دیگر با سوختن کامل آن آتش خاموش خواهد شد.

خفایی تاکید کرد: قسمت‌های انتهایی مخزن، چون فرآورده‌های نفتی سنگین تری دارد دودش غلیظ‌تر است و مدیریت می‌شود تا بسوزد و اطفا کامل انجام شود.

وی یادآور شد: به دلیل مسائل ایمنی راه‌های ورودی بسته و خط تولید پالایشگاه موقت تعطیل شده است تا پس از اطفا کامل مجدد خط تولید در مدار قرار گیرد.

استاندار تهران به همراه فرماندار ری برای پیگیری حادثه در اتاق فرمان پالایشگاه حضور یافته اند.

شرکت پالایش نفت تهران با ظرفیت پالایش ۲۵۰ هزار بشکه در روز در حدود ۱۷ تا ۲۰ درصد انرژی کشور را تولید می‌کند، این پالایشگاه سال ۱۳۴۷ تأسیس شده و اینک مشتمل بر ۲ پالایشگاه جنوبی و شمالی است.

ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه عصر دیروز، چهارشنبه (۱۲ خردادماه) حادثه آتش‌سوزی وسیعی به دلیل نشتی یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران رخ داد که گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی به‌منظور مهار و خاموش کردن آتش به‌سرعت وارد عمل شدند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی