تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

فرماندار تهران: در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف ممنوع است

معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: با اعلام اسامی نامزد‌های ریاست جمهوری، انتخابات به صورت جدی وارد مرحله تبلیغات شده و در این باره باید محل‌های نصب پوستر‌های تبلیغات نامزد‌ها نیز مشخص و نصب گردد. در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف نخواهیم داشت.

کد خبر: ۹۴۳۲۲
۱۷:۳۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

فرماندار تهران: در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف ممنوع است

دیدارنیوز ـ فرهادی خطاب به نامزد‌ها افزود: نامزد‌های انتخابات باید با درنظر گرفتن تمامی دستورالعمل‌ها وشیوه نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا حد امکان و با استفاده از بستر فضای مجازی به ارائه برنامه‌ها و دیدگا‌های تبلیغاتی خود پرداخته و در ستاد‌های خود از تجمعات بیش اندازه پرهیز نمایند.

رئیس حوزه انتخابیه تهران با اشاره به تصمیات اتخاذ شده از سوی ستاد انتخابات کشور افزود: در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف نخواهیم داشت و اصل بر این است که مکان‌های رو باز مانند استادیوم ها، محیط‌های روباز آموزشی در تبلیغات استفاده شود و نامزد‌ها از قبل می‌بایست درخواست و برنامه‌های خود را به ستاد انتخابات تهران اعلام و با هماهنگی ستاد این امر محقق گردد.

فرهادی در پایان با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات موظف به نظارت بر فعالیت ستاد نامزد‌های انتخاباتی هستند، خاطرنشان کردند: بر اساس رنگ بندی حوزه‌های انتخابات در شهر‌های زرد ۳۰ نفر، نارنجی ۲۰ نفر و در شهر‌های قرمز ۱۵ نفر امکان حضور در ستاد‌های نامزد‌های انتخابات را خواهند داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی