تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رئال، یوونتوس و بارسلونا باید بترسند

خاویر تباس رئیس لالیگا گفت: من نمی‌خواهم که چمپیونزلیگ را بدون آن‌ها تصور کنم، اما این اتفاق ممکن است بیافتد. بیش از جریمه و تحریم، یوفا ممکن است تصمیم بگیرد رئال مادرید و بارسا را ​​در چمپیونزلیگ اصلا شرکت ندهد. من فکر می‌کنم آن‌ها می‌توانند کنار گذاشته شوند. آن‌ها باید ترسیده باشند. "

کد خبر: ۹۴۲۷۶
۱۴:۵۷ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

رئال، یوونتوس و بارسلونا باید بترسند

دیدارنیوز - اخباری در مورد احتمال محرومیت سه باشگاه موسس سوپرلیگ به نام‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از فصل بعد لیگ قهرمانان منتشر شده است. خاویر تباس که خود نیز از مخالفان برگزاری این تورنمنت جدید بود، مدعی شد از تصمیم یوفا خبر ندارد، اما این باشگاه در مورد آینده خود ترسیده اند.
 
خاویر تباس گفت: "من فکر می‌کنم دوران حضور لیونل مسی در بارسلونا ادامه پیدا خواهد کرد. من دوست دارم سرخیو راموس در رئال مادرید بماند، اما جرات ندارم بگویم که این کار را خواهد کرد. رئال مادرید می‌تواند کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد.

مهم این است که بدانیم چه اتفاقی برای گرت بیل در فصل بعد خواهد افتاد، زیرا آینده او از نظر محدودیت پرداخت حقوق بسیار مهم است. اگر امباپه به رئال بیاید برای لالیگا نیز بسیار خوب است، اما شما نمی‌توانید هم او و هم ارلینگ هالند را جذب کرده و بازیکنی را نیز از دست ندهید.

جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید؟ من از حرف‌های زیدان در مورد فلورنتینو پرز تعجب نکردم.   زیدان قربانی سخنگویان رئال مادرید شد و اخبار زیادی از باشگاه درز پیدا می‌کرد. "
 
تباس درباره سه باشگاه یاغی رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس که همچنان بر تشکیل سوپرلیگ پافشاری می‌کنند و احتمال محرومیت ایشان از شرکت در فصل بعد چمپیونزلیگ، گفت: "من نمی‌دانم کمیته یوفا سه باشگاه رئال، بارسا و یوونتوس را از لیگ قهرمانان محروم می‌کند یا نه. هنوز هم ممکن است این سه باشگاه از لیگ قهرمانان محروم شوند و آن‌ها باید ترسیده باشند.

من نمی‌خواهم که چمپیونزلیگ را بدون آن‌ها تصور کنم، اما این اتفاق ممکن است بیافتد. بیش از جریمه و تحریم، یوفا ممکن است تصمیم بگیرد رئال مادرید و بارسا را ​​در چمپیونزلیگ اصلا شرکت ندهد. من فکر می‌کنم آن‌ها می‌توانند کنار گذاشته شوند. آن‌ها باید ترسیده باشند. "

خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، هفته پیش گفت که در صورتی که یوفا تهدیداتش را علیه آن‌ها عملی کند، به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد کرد.

تباس معتقد است که باید تدابیری برای محافظت از مسابقات فعلی اتخاذ شود.

تباس افزود: "ایده سوپرلیگ مدتی است که رویای فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، است. آن‌ها با تشکیل سوپر لیگ سعی در حل مشکلات مالی ناشی از شیوع کرونا ندارند. این مفهوم نمرده است. آن‌ها می‌خواهند همه چیز حول باشگاه‌های بزرگ بچرخد و دیگران فقط به صورت اضافی حاضر باشند و همه برابر باشگاه‌های بزرگ به زانو درآیند. "

تباس همچنین درباره موافقت رییس فیفا با پروژه سوپر لیگ نیز صحبت کرد و گفت: "اینفانتینو از سوپرلیگ حمایت می‌کرد چرا که باشگاه‌های موسس سوپرلیگ تضمین داده بودند که در جام جهانی باشگاه‌ها شرکت خواهند کرد. این استراتژی فیفا است و من از خودم در نمی‌آورم.

استراتژی فیفا این است که همه چیز را به طور همزمان راه اندازی کند تا سافت‌بانک بتواند کنار بیاید، پول را خرج کند و کل پروژه را تأمین مالی کند.

ایده‌های اینفانتینو کاملاً واضح بود. با سوپرلیگ او می‌تواند جام جهانی باشگاه‌ها و شرکت تیم‌های بزرگ را در آن به دست آورد و پشتیبانی آن‌ها را نیز خواهد داشت تا مطمئن شود که ما می‌توانیم هر دو سال یک بار جام جهانی داشته باشیم.
این بدان معناست که آنچه آن‌ها می‌توانند انجام دهند تخلیه دارایی‌ها از لیگ‌های ملی است.
 
ایدئولوژی سوپرلیگ اکنون درون فیفا است، گویا آن‌ها نیز به آن اعتقاد دارند و این به طور کلی بر فوتبال تأثیر منفی می‌گذارد. "

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی