تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رتبه بندی معلمان در دولت بعد متوقف می‌شود؟

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اعتبار رتبه‌بندی تامین می‌شود، به این پرسش پاسخ داد که آیا رتبه‌بندی معلمان با تغییر دولت متوقف خواهد شد؟!

کد خبر: ۹۴۱۸۰
۱۱:۰۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

رتبه بندی معلمان در دولت بعد

دیدارنیوز ـ قاسم احمدی لاشکی درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این موضوع در کمیسیون آموزش بحث شد و با اتفاق آرا، کلیات رتبه‌بندی معلمان تصویب شد و قرار شد به‌صورت دوشوری به صحن علنی مجلس ارسال شود.

وی افزود: صاحب‌نظران می‌توانند پیشنهادات، موارد مدنظر و اصلاحات را به نمایندگان مجلس ارسال کنند تا پس از نهایی شدن در کمیسیون آموزش به صحن علنی بیاید و در آنجا چکش کاری انجام می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: به خاطر نگرانی که برخی نمایندگان درباره اعتبار مورد نیاز رتبه‌بندی معلمان داشتند، نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم که در این نشست اعلام شد هیچگونه مشکلی برای اجرای رتبه بندی معلمان نخواهیم داشت و هر رقمی نیاز باشد، تأمین خواهد شد.

احمدی لاشکی ادامه داد: دولت به سرعت لایحه رتبه‌بندی معلمان را ارائه کرده است و منتظریم مجلس رتبه‌بندی را نهایی کند تا پس از تصویب بتوانیم هرچه زودتر مقدمات را برای اجرایی کردن این پروژه مهم که سالهاست معطل مانده فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: لایحه رتبه‌بندی حتماً اشکالاتی دارد و نمی‌گوییم لایحه پیشنهادی ما بدون نقص است ممکن است مجلس تغییراتی در این لایحه ایجاد کند که یقیناً این اتفاق می‌افتد و به نظر بنده مورد نیاز است.

احمدی لاشکی در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه رتبه‌بندی با تغییر دولت‌ها متوقف خواهد شد؟ متذکر شد: قانون می‌گوید اگر رتبه‌بندی داخل صحن نیاید، چون لایحه بوده روز از نو، روزی از نو و کار باید مجدد شروع شود، اما آنچه در مجلس مشاهده می‌کنم تلاش بر نهایی شدن کار است تا بخواهند این پروژه که سالهاست معطل مانده بود بیش از این به درازا نکشد.

نمایندگان در نشست علنی روز دوشنبه ۱۰ خرداد با بررسی اولویت‌دار لایحه رتبه‌بندی معلمان، با ۱۵۶ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۳ نماینده حاضر موافقت کردند که بر این اساس، لایحه مذکور در اولویت دستور کار جلسه آتی صحن مجلس قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی