تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهرعلیزاده: یارانه پنج‌ دهک پایین را پنج‌ برابر می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یارانه پنج دهک پایین جامعه پنج برابر می‌کنم، گفت: امکان عملیاتی کردن طرح افزایش یارانه‌ها از ماه سوم فعالیت دولت جدید امکان‌پذیر است.

کد خبر: ۹۴۰۹۳
۱۷:۴۴ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

مهرعلیزاده: یارانه پنج‌ دهک پایین را پنج‌ برابر می‌کنم

دیدارنیوز: محسن مهرعلیزاده روز سه شنبه در گفت‌وگویی درباره اولویت‌هایش درصورت پیروزی در انتخابات گفت: دو اقدام در دستور کار روز‌های اول ریاست جمهوری من قرار داد و در روز اول چند فرمان صادر خواهم کرد که بررسی حداکثر ۲ ماهه درباره چگونگی عملیاتی کردن افزایش پنج برابری یارانه‌های نقدی برای پنج دهک پایین جامعه، یکی از آنهاست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری از بررسی آمار و ارقام چگونگی عملیاتی کردن طرح افزایش یارانه‌ها خبر داد و افزود: اینکه عرض می‌کنم بررسی، به این دلیل است که عدد و رقم‌ها را دیده‌ام و می‌دانم چقدر افزایش یارانه‌ها به بودجه فشار خواهد آورد. به نظر من حتی قبل از تصویب در مجلس، از ساختار بودجه هم فعلی می‌توان این کار را کرد و راهش را هم پیدا کرده ام و احتمالا از ماه سوم شروع به فعالیت دولت جدید می‌تواند عملیاتی شود.

مهرعلیزاده، صدور یک بخشنامه مختصر به جای هزاران بخشنامه قبلی در خصوص تولید، صادرات و موارد مشابه را دیگر دستور کار روز اول ریاست جمهوری خود عنوان کرد و گفت: هدف این بخشنامه بسیار مختصر این است که موانع تولید را در سیستم بوروکراسی کشور از بین ببرد و فکر می‌کنم اثراتش در تسهیل امور اقتصادی کشور، ۲ ماه بعد از صدور ظاهر شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی