تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قاضی زاده هاشمی: بخش خصوصی بیشتر شبیه شوخی است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شرایط فعلی به نوعی اقتصاد دولتی داریم و بخش تعاونی و خصوصی هم که بیشتر شوخی است و آن ها پیمانکاران دولت هستند.

کد خبر: ۹۴۰۰۱
۱۲:۵۰ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

قاضی زاده هاشمی: بخش خصوصی بیشتر شبیه شوخی است

دیدارنیوز - سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صبح امروز در برنامه دومین گام رادیو اقتصاد در تشریح برنامه‌های اقتصادی خود برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، گفت: مفهومی که ما برای اقتصاد در نظر گرفته‌ایم این است که آحاد مردم که توانایی ذهنی کافی برای فعالیت اقتصادی دارند شغل مولد داشته باشند و تامین منابع معیشتی آنها فراهم شود، البته علاوه بر تامین منابع معیشتی باید توانایی مشارکت خیرانه نیز داشته باشند.

وی با بیان اینکه عواید رشد اقتصادی باید بین مردم تقسیم شود تا شکاف اجتماعی ایجاد نشود، ادامه داد: در شرایط فعلی برعکس عمل کرده‌ایم و به نوعی اقتصاد دولتی داریم و بخش تعاونی و خصوصی هم که بیشتر شوخی است و آن ها پیمانکاران دولت هستند، امروز همه امور در دست دولت است انگار وظیفه بخش دولتی را به عده‌ای داده‌ایم که انجام دهند که باید این وضعیت را گام به گام تغییر دهیم.

نماینده مشهد در مجلس با تاکید بر اینکه باید از اقتصاد دولتی به سمت اقتصاد مشارکت عمومی برویم، اضافه کرد:گام بعدی حرکت به سمت بخش خصوصی و تعاونی است که ما در برنامه‌هایی که ارائه کرده‌ایم در این بخش حاکمیت دولت را عملاً حفظ می کنیم و به سمت افرادی می‌رویم که اهلیت دارند و به آنها کار را می سپاریم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید به سمت اقتصاد عمومی برویم که با شرکت‌های عمومی متفاوت است؛ اضافه کرد: باید اقتصادی را تشکیل بدهیم که آحاد مردم در آن نقش داشته باشند و یا این که جمع شوند و یک تعاونی را ایجاد کنند تا از تک قطبی شدن بازار جلوگیری شود و شکاف طبقاتی از بین برود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی