تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نبیه بری: در هفته سرنوشت ساز برای تشکیل دولت لبنان قرار داریم

رئیس پارلمان لبنان در سخنانی هفته جاری را هفته‌ای سرنوشت ساز برای تشکیل دولت جدید این کشور خواند.

کد خبر: ۹۳۸۱۵
۱۲:۵۹ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

نبیه بری: در هفته سرنوشت ساز برای تشکیل دولت لبنان قرار داریم

دیدارنیوز - روزنامه النهار اعلام کرد که کانال‌های ارتباطی میان نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان و سعد حریری، نخست‌وزیر مکلف این کشور همچنان وجود دارد و قطع نشده است.

النهار به نقل از نبیه بری نوشت: ما در هفته‌ای سرنوشت ساز قرار داریم و هیچ چیزی جز تشکیل دولت، کشور را به وضعیت گذشته باز نمی‌گرداند و آن را به ثبات نمی‌رساند.

در همین حال، یک منبع پارلمانی لبنانی در گفت‌وگو با روزنامه الشرق الاوسط به نقل از نبیه بری گفت که رئیس پارلمان لبنان آخرین فشنگش را برای ورود به اختلاف میان میشل عون رئیس جمهوری کشورش و حریری و ترمیم شکاف و اختلافات میان آنها را حفظ کرده است.
این منبع همچنین اظهار کرد که بری نسبت به احتمال قرار گرفتن پرونده تشکیل دولت در مسیر اجرا پس از مدتها انتظار خوش بین است.

وی همچنین افزود: بری معتقد است که امروز گزینه‌ای جز تشکیل دولت وجود ندارد و چشم دوختن به خرید زمان مناسب نیست؛ چراکه کشور نمی‌تواند مقاومت کند و هر گزینه دیگری جز تشکیل دولت ما را به مرحله انفجار می‌کشاند.

بری ادامه داد: بحران تشکیل دولت کاملا داخلی است و تا زمانی که ما به خودمان کمک نکنیم، جامعه بین‌الملل به کمک ما نخواهد آمد و اتلاف وقت به سود کشور نخواهد بود و باید بدون هیچگونه قید و شرطی ابتکارعمل امانوئل ماکرون را اجرایی کرد تا از فروپاشی کشور جلوگیری کنیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی