تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ریسک خرید کدام قطعات سکه بالاست؟

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در دومین روز کاری هفته نسبت به روز‌های گذشته افزایش یافت و به یک میلیون و صد هزار تومان رسید.

کد خبر: ۹۳۷۳۸
۰۹:۱۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

قیمت سکه

دیدارنیوز ـ هر سکه امامی نیز در بازار ۱۰ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان و هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت گذاری‌ها با نرخ ۴ میلیون و ۷۶۸هزار تومان داد و ستد شد.

هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۴۶۷ هزار و ۱۰۰تومان قیمت گذاری شده است.

حباب سکه امامی ۶۵هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی ۱۶۸هزار تومان، حباب نیم سکه ۵۹۱ هزار تومان، حباب ربع سکه یک میلیون و ۲۹۳هزار تومان و حباب سکه‌های گرمی هم یک میلیون و ۳۱ هزار تومان شده است.

به این ترتیب در بازار فعلی بالاترین ریسک به خرید ربع سکه اختصاص داد. قیمت ربع سکه یک میلیون و ۲۹۳هزار تومان بالاتر از نرخ واقعی آن است. صرافان معتقدند بالا بودن تقاضا برای خرید این قطعه از سکه از یک سو و عرضه اندک در قیاس با تقاضا مهمترین عامل بروز این اتفاق است. به این ترتیب حباب سکه و نیم سکه به ترتیب کاهشی برابر با ۷۸ هزار تومان و ۱۱۵ هزار تومان را شاهد بوده است. حباب سکه امامی به ترتیب ربع سکه ۳۵ و ۳۳ هزار تومان افزایش یافت. حباب سکه گرمی نیز ۹ هزار تومان بالا رفت.

حباب قیمت سکه در روز‌های گذشته به شدت کاهش یافته بود، اما با بالا رفتن قیمت ارز از یک سو و رشد بهای طلا در بازار‌های جهانی با تغییر مواجه شد.

برچسب ها: قیمت سکه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی