تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیشنهاد یک تیم قطری به یحیی گل‌ محمدی

در حالی که اخبار و شایعات متعددی از نقل و انتقالات فوتبالی به گوش می‌رسد، برخی منابع خبری مدعی هستند که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس مورد توجه یک تیم قطری قرار گرفته است.

کد خبر: ۹۳۶۹۸
۱۶:۲۲ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

گل محمدی پیشنهاد تیم قطری

دیدارنیوز: در روز‌هایی که برخی بازیکنان پرسپولیس سوژه شایعات مختلف نقل و انتقالاتی هستند حالا خبر قابل توجهی درباره سرمربی موفق این تیم منتشر شده است. البته این خبر رسمی نیست، اما طبق شنیده‌های خبرنگار ما سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به مربیگری در خارج از ایران دارد و ظاهرا با یک پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر مواجه شده است.

گویا این پیشنهاد از سوی یک واسطه به یحیی گل‌محمدی داده شده است و به او گفته شده اگر می‌خواهد به این پیشنهاد جدی فکر کند برای او آفر رسمی بیاورد که یحیی هنوز در این باره پاسخی به او نداده است. درباره مشتری قطری یحیی چیزی رسانه‌اش نشده، اما گفته می‌شود این تیم فصل گذشته در میانه‌های جدول لیگ ستارگان قرار داشته است.

سرمربی پرسپولیس که فعلا با این باشگاه قرارداد دارد چندی پیش در یک گفتگو اعلام کرد علاقه‌مند به مربیگری در اروپا است. یحیی با پرسپولیس روز‌های خوبی را سپری کرده و فصل قبل موفق شد تیمش را قهرمان لیگ کند و با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم برسد. تیم او امسال هم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ بیستم است و گل‌محمدی با بردن دربی محبوبیت بیشتری بین هواداران پرسپولیس پیدا کرده است منتهی این احتمال را نمی‌توان رد کرد که اگر پیشنهاد خارجی قابل توجهی به دست او برسد، شاید او برای تجربه چالشی جدید، از پرسپولیس جدا شود.

فصل پیش بود که خبر‌های غیررسمی درباره پیشنهاد‌هایی از لیگ چین و لیگ آذربایجان به یحیی منتشر شده بود که به لحاظ مالی، وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسید، اما او علیرغم اینکه با رسول‌پناه دچار چالش جدی شده بود تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند. حالا باید منتظر ماند و دید پیشنهاد خارجی یحیی چقدر جدی است واصلا او وسوسه می‌شود که پرسپولیس را رها کند یا اینکه در این تیم می‌ماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی