تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نیک‌بین: سیاستی در کشور مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کند

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیاستی در کشور با ایجاد نارضایتی، مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کند.

کد خبر: ۹۳۵۹۹
۱۰:۵۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

نیک‌بین: سیاستی در کشور مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کند

دیدارنیوز - حجت الاسلام جواد نیک بین در اخطاری مستند به اصل سوم قانون اساسی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: برخی بانیان وضع موجود را مخالفان تصویب FATF می‌دانند. در حالی که آدرس غلط به مردم می‌دهند و باعث می‌شوند تحریم‌ها به مردم بیشتر فشار بیاورد و موجب اذیت و آزار آنها شود.
وی اضافه کرد: سیاستی در کشور مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کند سیاستی که نارضایتی در بخش‌های مختلف به وجود می آورد که مردم ناامید شوند، اما مردم با حضور به موقع خود این امید را در دل دشمنان خارجی و داخلی از بین می‌برند.

نیک‌بین با اشاره به ارائه‌ گزارش وزیر نیرو در مورد خاموشی‌های اخیر نیز اظهار کرد: آدم سیر، گرسنه را دیوانه فرض می‌کند. آقای اردکانیان توضیحاتی در مورد قطعی برق داد ولی چه راهکار عملی در دستور کار دارند؟ آیا رواست که شش – هفت ساعت چاه موتور برق قطع شود؟ یا بیمارستان در میانه یک عمل جراحی با مشکل خاموشی مواجه شود؟ کدام ژنراتور را به مدار آوردید و برق را مدیریت کردید؟ متاسفانه هم در مدیریت زمانی قطعی برق دچار مشکل هستیم و هم در تولید برق تدبیر لازم صورت نگرفته است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی