تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نورپردازی پل معلق آسمان با سیستم‌های نوین

شهردار منطقه۲ گفت:طرح نورپردازی پل معلق آسمان با هدف بهره گیری از نور در ارتقای زیبایی‌های بصری و ایمنی فضا‌های شهری اجرا شد.

کد خبر: ۹۳۵۲۵
۱۶:۳۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

نورپردازی پل معلق آسمان

دیدارنیوز ـ حسن صفات، با اعلام این خبر گفت: پل معلق آسمان به عنوان بزرگترین پل معلق کشور به طول ۲۸۵ متر یکی از نماد‌های پایتخت است که بوستان نهج‌البلاغه را به بوستان پردیسان متصل می‌کند و به‌طور همزمان ۲۰۰ نفر بازدیدکننده می‌توانند روی عرشه آن تردد و توقف کنند.

صفات افزود: با توجه به نقش نورپردازی در ارتقای زیبایی منظر شهری و همچنین افزایش ایمنی فضا‌های شهری، طرح نورپردازی پل معلق با استفاده ۴۱۰ عدد پروژکتور LED اجرا شد.

وی تلفیق رنگ با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور و مجهز به سناریو نویسی بی نهایت را از قابلیت‌های این نورپردازی برشمرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، شهردار منطقه ۲ ادامه داد: بوستان نهج البلاغه وپل معلق آسمان به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران موفق شده است بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری را برای دیدن این تفرجگاه شهری جذب کند و نورپردازی صورت گرفته چشم اندازی زیبا و متفاوت‌تر به این مکان تفریحی داده است.

صفات در ادامه به نورپردازی پل‌های سواره رو اشاره کرد و افزود: تلاش شده است با اجرای نورپردازی شهروندان نمایی بسیار زیبا از شهر را در شب مشاهده کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نورپردازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی