تیتر امروز

«ال‌پی‌جی؛ فرصت یا تهدید؟ دو روایت متضاد از یک تصمیم ملی»
در مناظره دیدار اقتصادی مطرح شد:

«ال‌پی‌جی؛ فرصت یا تهدید؟ دو روایت متضاد از یک تصمیم ملی»

در مناظره جدید دیدار اقتصادی، مجید شفیع‌پور، مدرس دانشگاه تهران و منتقد ورود LPG به سبد سوخت، و احمدرضا غلامی، نایب رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاز مایع ایران به عنوان موافق و حمید یزدانیان به...
ستاره حجتی: ۱۵ سال است که زنگ خطر در حوزه آب به صدا درآمده، اما کسی نشنید/ مدیریت بحران آب هزینه اقتصادی اجتماعی دارد/ خودکفایی کشاورزی برای ایران اشتباه بود
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس حوزه آب:

ستاره حجتی: ۱۵ سال است که زنگ خطر در حوزه آب به صدا درآمده، اما کسی نشنید/ مدیریت بحران آب هزینه اقتصادی اجتماعی دارد/ خودکفایی کشاورزی برای ایران اشتباه بود

شرایط بحرانی آب در کشور دیدارنیوز را برآن داشت تا در سلسله گفت و گوهایی این موضوع مهم را به بحث و بررسی بنشینیم و راهکارهای متخصصان و کارشناسان را مطرح کنیم.
مهدی پازوکی: با وجود پژوهشکده شورای نگهبان، سازمان برنامه را تعطیل کنید!/ ما انقلاب کردیم عقلانیت حاکم شود نه رانت خواری/ تندرو‌ها بحران می‌سازند، بحران را مدیریت می‌کنند/ شریعتمداری در ویلای دماوند می‌نشیند، مردم هزینه‌اش را می‌دهند
گفت‌وگوی دیدار در سومین ویژه برنامه «میدان پاستور» با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: با وجود پژوهشکده شورای نگهبان، سازمان برنامه را تعطیل کنید!/ ما انقلاب کردیم عقلانیت حاکم شود نه رانت خواری/ تندرو‌ها بحران می‌سازند، بحران را مدیریت می‌کنند/ شریعتمداری در ویلای دماوند می‌نشیند، مردم هزینه‌اش را می‌دهند

در سومین برنامه از سری برنامه «میدان پاستور» مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه مهمان ما بود. او معتقد است: متخصصان و صاحب نظران هر حرفی می‌زنند تندرو‌ها واکنش نشان می‌دهند، به دلیل اینکه...

منتخبان طرح فروش فوق‌العاده سایپا مشخص شدند

با انجام قرعه‌کشی چهار محصول طرح فروش فوق‌العاده سایپا، برندگان این طرح مشخص شدند.

کد خبر: ۹۳۵۱۸
۱۶:۰۸ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

منتخبان طرح فروش فوق‌العاده سایپا

دیدارنیوز ـ به گزارش سایپا، نخستین قرعه‌کشی هم‌زمان طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تایید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی فردا (یکشنبه، ۹ خردادماه) در سایت رسمی این گروه (اینجا) منتشر خواهد شد.

در این مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل سایپا۱۵۱ (وانت پراید)، تیبا۲، کوییک دنده‌ای و کوییک. آر با حضور نهاد‌های نظارتی و مسوولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۲۸۶ هزار و ۴۷۳ نفر شرکت کردند که ۲۸۱ هزار و ۴۵۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۲۴ هزار خودرو بود و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودرو‌ها بر اساس قرعه‌کشی باشد ۴۸ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

در این طرح پنج هزار دستگاه خودرو تیبا ۲ عرضه شد. علاوه بر این یک‌هزار دستگاه وانت پراید، ۱۳ هزار دستگاه کوییک دنده‌ای و پنج‌هزار دستگاه کوییک. آر عرضه شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، نارنجی‌پوشان جاده مخصوص به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور موفق به تولید ۴۸ هزار و ۵۶۰ دستگاه خودرو در دو ماهه امسال شدند شامل ۴۲ هزار و ۷۵۷ دستگاه خودرو در خانواده تیبا، سه هزار و ۶۲۶ دستگاه سایپا ۱۵۱ (وانت پراید) و دو هزار و ۱۷۷ دستگاه شاهین بود.

این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۱۲.۰۶ درصدی نشان می‌دهد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: محصولات سایپا
ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۱۲ مرداد
امروز يکشنبه ۱۲ مرداد
امروز يکشنبه ۱۲ مرداد
امروز يکشنبه ۱۲ مرداد