تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

با شجاعت تصمیم گرفتم که به بارسلونا برگردم

اریک گارسیا مدافع سیتی که محصول آکادمی بارسلونا بود بازگشتش به بارسلونا را تایید کرد.

کد خبر: ۹۳۵۱۶
۲۰:۰۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز - امشب فینال لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و چلسی برگزار خواهد شد و پس از آن اریک گارسیا مدافع اسپانیایی جوان سیتی به بارسلونا می‌پیوندد.

مدافعی که محصول آکادمی فوتبال لاماسیاست، ولی از سال ۲۰۱۷ برای سیتی بازی می‌کند. او پس از چند فصل بازی برای پایه‌های سیتی از سال گذشته به تیم اول باشگاه اضافه شد و چیزی نمانده بود ژانویه ۲۰۲۱ به بارسا برگردد، ولی در نهایت سران باشگاه ترجیح دادند تا پایان فصل صبر کرده و گارسیا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند.

 

گارسیا حتی پس از عقب نشینی بارسا از پیشنهاد اولیه و کاهش رقم دستمزدی که از پیش توافق شده بود نیز تصمیم گرفت پیشنهاد بارسلونا را قبول کند.

 

گارسیا در مصاحبه با اسپورتیو کاتالونیا این انتقال را تایید کرد و گفت: «به آینده ام فکر کردم و معتقدم الان بهترین زمان برای بازگشت به بارسلوناست. این تصمیمی شجاعانه است و به این اطمینان رسیده ام که انتخابی درست و منطقی است.»

 

گارسیا در مورد مقایسه شدنش با جرارد پیکه (سال ۲۰۰۸ از یونایتد به بارسلونا بازگشت) گفت: «ما دو فوتبالیست متفاوت هستیم، اینطور نیست؟ به این مقایسه‌ها اهمیت نمی‌دهم. جرارد در فوتبال به همه جام‌ها رسیده، ولی من در ابتدای راهم. او از بهترین مدافعان میانی تاریخ فوتبال است، ولی من ۲۰ سال دارم و این مقایسه‌ها بیهوده است. برای رسیدن به پیکه، راهی طولانی در پیش دارم.»

تمجید از آگوئرو: «او ماشین گلزنی است و توجه نکنید که ۳۲ سال دارد. سرخیو می‌تواند تا ۱۰۰ سالگی هم گل بزند. او یک هم تیمی و یک اسطوره بزرگ و افسانه‌ای است.»

 

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی