تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سردار سلامی:اظهارات الحوثی به این معناست که ملت فلسطین تنها نیست

سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد اظهارات عبدالملک الحوثی مبنی بر تقسیم قرص نان با ملت فلسطین اوج ایثار و پهلوانی است.

کد خبر: ۹۳۴۷۵
۱۴:۱۶ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - سردار حسین سلامی ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با شبکه المسیره تاکید کرد: راهپیمایی میلیونی ملت یمن برای همبستگی با ملت فلسطین نشان دهنده وحدت و همبستگی ملت مقاوم و مسلمان یمن با برادران فلسطینی خود است.

 وی در گفت وگو با این شبکه یمنی خاطرنشان کرد: درست است که از نظر جغرافیایی یمن با فلسطین فاصله دارد، اما از ناحیه اعتقادی و اسلامی و همچنین هدف نهایی هر دوی آن ها یک جسم هستند.

سردار سلامی در ادامه گفت: اظهارات سید عبدالملک الحوثی مبنی بر تقسیم قرص نان با ملت فلسطین اوج ایثار و پهلوانی است و به این معناست که فلسطین تنها نیست همانگونه که یمن تنها نیست.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی