تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

کاهش ۱۴ درصدی موارد ابتلا به کووید – ۱۹ در سراسر جهان

سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه اعلام کرد که طی هفته گذشته، موارد ابتلا به کووید – ۱۹ در سراسر جهان به میزان ۱۴ درصد و مرگ و میر ناشی از این بیماری به میزان ۲ درصد در مقایسه با هفته قبل از آن کاهش یافته است.

کد خبر: ۹۳۱۱۴
۱۶:۰۸ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

کاهش ۱۴ درصدی کرونا در جهان

دیدارنیوز ـ به نقل از بولتن هفتگی سازمان جهانی بهداشت، هفته گذشته بیش از ۱/۴ میلیون مورد ابتلا به کرونا و بیش از ۸۴ هزار مورد مرگ ناشی از این بیماری در سراسر جهان به ثبت رسیده که این رقم به ترتیب ۱۴ درصد و ۲ درصد کمتر از هفته قبل از آن است.

از ۱۶ تا ۲۳ ماه می (۲۶ اردیبهشت تا ۲ خرداد) در مجموع ۴ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید – ۱۹ در سراسر جهان ثبت شده است. تا ۲۳ ماه می (۲ خرداد)، حدود ۱۶۶ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۷ نفر به این ویروس مبتلا شدند و ۳ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۱۸۹ بیمار نیز جان باختند.

براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، طی هفته گذشته، موارد ابتلا به کووید – ۱۹ تنها در آفریقا (به میزان ۴ درصد) و کشور‌های آمریکایی (به میزان ۲ درصد) افزایش یافت، درحالی که در اروپا موارد ابتلا به میزان ۲۵ درصد، در جنوب شرق آسیا به میزان ۲۱ درصد و در شرق مدیترانه به میزان ۲ درصد کاهش داشت.

در این میان، نرخ مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید – ۱۹ در منطقه غرب اقیانوس آرام به میزان ۲۲ درصد، جنوب شرقی آسیا به میزان ۴ درصد، آفریقا به میزان ۲ درصد و کشور‌های آمریکایی به میزان ۱ درصد افزایش داشت، در حالی که این رقم در اروپا به میزان ۲۱ درصد و در شرق مدیترانه به میزان ۱۱ درصد کاهش یافت.

اروپا طی هفت روز گذشته، بیش از ۵۲۴ هزار مورد ابتلا به کووید – ۱۹ و بیش از ۱۲ هزار مورد مرگ ناشی از این بیماری را گزارش داد.

در شمال و جنوب آمریکا، بیش از ۲/۱ میلیون مورد جدید ابتلا و بیش از ۳۱ هزار مرگ ناشی از آن به ثبت رسید.

منطقه جنوب شرق آسیا نیز بیش از ۲ میلیون مورد جدید و بیش از ۳۲ هزار مرگ ناشی از آن را مورد تائید قرار داد.

در هند، موارد جدید ابتلا طی هفته گذشته به میزان ۸/۱ میلیون نفر رشد داشت و برزیل بعد از هند، با بیش از ۴۵۱ هزار مورد جدید ابتلادر جایگاه دوم قرار گرفت. رده سوم نیز به آرژانتین با بیش از ۲۱۳ هزار مورد ابتلا رسید.

سازمان جهانی بهداشت که مقر آن در ژنو است، در گزارش خود عنوان کرد که آمریکا ۱۸۸ هزار مورد جدید ابتلا، کلمبیا ۱۰۷ هزار مورد، ایران بیش از ۸۴ هزار مورد، ترکیه بیش از ۷۱ هزار مورد، روسیه بیش از ۶۱ هزار مورد، آلمان بیش از ۵۵ هزار مورد، فرانسه بیش از ۵۱ هزار مورد و نپال بیش از ۶۱ هزار مورد جدید ابتلا را به ثبت رساندند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: آمار کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی