تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

ستاره پرسپولیس ۱۰۰تایی شد

وحید امیری امیری با پرسپولیس به ۱۰۰ بازی در لیگ‌ رسید.

کد خبر: ۹۳۰۸۹
۱۵:۱۵ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

ستاره پرسپولیس ۱۰۰تایی شد

دیدارنیوز - وحید امیری چهارمین فصل حضورش را در جمع سرخ‌ها سپری می‌کند و در ۱۰۰ مسابقه‌ای که برای پرسپولیس به میدان رفته، ۱۷ بار موفق به گلزنی شده و به همین تعداد نیز پاس گل داده است. او برای اولین بار روز ۵ مرداد ماه ۹۵ با پیراهن پرسپولیس در بازی با سایپا در لیگ برتر به میدان رفت. بازی که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و سرخ پوشان با تک گل کامیابی نیا به پیروزی رسیدند.

جالب این که وحید امیری یک هفته بعد، اولین گلش را مقابل فولاد به ثبت رساند و تا پایان فصل ۵ بار دیگر برای سرخپوشان مقابل تیم‌های گسترش فولاد، ماشین سازی، فولاد و تراکتور گلزنی کرد. امیری‌ در ۲۵ هفته‌ای که در ترکیب بود ۵ پاس گل هم از خود ثبت کرد تا نقش به سزایی در قهرمانی تیم برانکو داشته باشد.

وحید امیری در فصل جاری هم یکی از تاثیرگذارترین نفرات پرسپولیس بوده و به‌دلیل کمبود مهره در تمام پست ها بازی کرد. از مهاجم تا دفاع چپ! او تا به اینجای فصل ۲ گل برای پرسپولیس زده و یک پاس گل داده که مهم‌ترین آن در بازی رفت وارد دروازه استقلال شد. ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان سایر تیم‌هایی بوده‌اند که این بازیکن مقابل آنها گلزنی کرد..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی