تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهلت ثبت‌نام اینترنتی پایه اول دوره ابتدایی مدارس شاهد ۲۵ خرداد است

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ثبت‌نام اینترنتی پایه اول دوره ابتدایی مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از اول خردادماه آغاز شد و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد.

کد خبر: ۹۲۹۲۰
۱۷:۳۴ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

مهلت ثبت‌نام اینترنتی پایه اول دوره ابتدایی مدارس شاهد

دیدارنیوز ـ به گزارش ایثار در این اطلاعیه آمده است: گروه‌های ایثارگری متقاضی ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌توانند تا پایان زمان ذکر شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، به همه خانواده‌های دانش آموزان شاهد و سایر گروه‌های ایثارگری ورودی پایه اول در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ توصیه می‌شود تا قبل از پایان مهلت زمان مذکور به سامانه ثبت‌نام مدارس شاهد به نشانی pada.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ثبت‌نام پایه هفتم دوره اول متوسطه، ۲۲ خردادماه و پایه دهم دوره دوم متوسطه از اول تیرماه آغاز شده و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت، ثبت‌نام از دانش آموزان میان پایه نیز در مردادماه از طریق مدارس شاهد انجام می‌شود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: تمام دفاتر و مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در زمینه ثبت‌نام مدارس شاهد هستند.

مدارس شاهد هر ساله اقدام به پذیرش دانش آموزان شاهد و غیر شاهد در دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می‌کند، داوطلبان پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم جهت ورودی به مدرسه شاهد باید ابتدا به صورت اینترنتی مراحل پیش ثبت نام خود را تکمیل کنند.

تمام مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ دوره ابتدایی، دوره متوسطه اول و متوسطه دوم از طریق مراجعه به سایت ثبت نام مدارس سجا ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ saja.medu.ir انجام می‌شود.

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد نیز به طور حضوری بوده که داوطلبان باید در بازه زمانی مشخص مدارک دانش آموزی خود به مدرسه شاهد مورد نظر جهت ثبت نام ارائه دهند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: مدارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی