تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

اختلاف سپاهان و پرسپولیس به نفع هیچکدام نیست

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر فدراسیون به رای کمیته انضباطی به سود سایپا رسیدگی نکند موضوع را به فیفا و دادگاه عالی ورزش می‌کشانیم چون این رای غیرقانونی و ناعادلانه است.

کد خبر: ۹۲۷۹۷
۱۰:۵۶ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

اختلاف سپاهان و پرسپولیس به نفع هیچکدام نیست

دیدارنیوز - مجتبی فریدونی درباره شکست ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان‌مان در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند و پرسپولیس را هم خیلی خوب بسته بودند اما در نیمه دوم آن‌ها تعویض‌های خوبی انجام دادند و شرایط بهتری هم پیدا کردند. آن‌ها نسبت به ما پر مهره تر هستند و نیمکت خوبی دارند و توانستند از این مساله استفاده کنند، به بازی برگردند و در نهایت پیروز از زمین خارج شوند.

او در رابطه با پرتاب نارنجک دستی به اتوبوس تیم پرسپولیس در مسیر حرکت به سمت ورزشگاه، گفت: نمی‌شود این اتفاق را به کسی منتسب کرد. یک حادثه‌ای بوده که در مسیر رخ داده و هنوز هم مشخص نیست چه کسانی بودند که چنین کاری را انجام دادند. من شنیدم دستگیر شده‌اند اما این‌که چه کسانی بودند اطلاعی نداریم. به هیچ وجه از سمت باشگاه ما نبوده است، چون هواداران ما همیشه در چارچوب باشگاه فعالیت دارند و کنترل شده عمل می‌کند و چنین مساله‌ای به باشگاه ما نسبت داده نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: ذوب‌آهن هیچوقت برای هیچ تیمی مشکلی به وجود نیاورده است و حتی در مسائل کوچک تر از این هم مشکل ساز نشده‌ایم. این مساله به ما ربطی ندارد و همیشه تیم‌های دیگر به شهر ما می‌آیند و هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. بالاخره از گذشته یک اختلافاتی بین سپاهان و پرسپولیس بوده است که ادامه دار شدنش هم به نفع هیچکدام نیست. ذوب‌آهن با هیچکس مشکلی ندارد و با همه ارتباط خوبی داریم. ما و پرسپولیس در یک هتل بودیم و باهم به سمت ورزشگاه آمدیم و بین ما مشکل خاصی نبود.

او درباره حکم انضباطی بازی سایپا و پیکان که سه بر صفر به سودی سایپایی‌ها اعلام شد، عنوان کرد: ما حتما نسبت به این مساله موضع گیری می‌کنیم، چون این رای نه قانونی و نه جوانمردانه است. اگر فدراسیون رسیدگی نکند موضوع را به فیفا و دادگاه عالی ورزش CAS می‌کشانیم و به نظر ما این رای غیرقانونی و ناعادلانه است.

فریدونی در پایان درباره ادامه لیگ و خطر سقوط ذوب‌آهن گفت: ما یک بازی با صنعت نفت انجام دادیم و تمرینات تعطیل شد تا ۱۲ روز بعد که مقابل پدیده قرار گرفتیم. در ادامه باز هم حدود یک ماه بازی نداشتیم و بعد از آن در عرض دو هفته چهار بازی خارج از خانه انجام دادیم. این‌ها کمی به تیم فشار می‌آورد و کار را برای ما سخت می‌کند اما خداراشکر روی کاغذ بازی‌های سخت‌مان تمام شده است و رد بیشتر بازی‌های باقی مانده میزبان هستیم و مقابل حریفان مستقیم‌مان بازی داریم و امیدواریم که بتوانیم در این بازی‌ها نتایج لازم را کسب کنیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی