تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

آخرین قیمت در بازار راکد مناطق گران‌قیمت/ متوسط قیمت نیاوران چقدر است؟

طبق براورد‌های صورت گرفته ۱۱ درصد از ایرانیان در تهران زندگی می‌کنند و در این بین مناطق ۴ و ۵ بالاترین تراکم جمعیت را دارند و در مقابل آن‌ها مناطق یک و دو و سه قرار گرفته اند که تعداد زیادی از شهروندان تهرانی توانایی خرید خانه در این مناطق پایتخت را ندارند.

کد خبر: ۹۲۷۷۱
۰۹:۵۴ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

آخرین قیمت مسکن در بازار

دیدارنیوز ـ قیمت خرید خانه در بالاشهر با توحه به سن بنا و امکانات واحد‌های مسکونی بسیار متنوع است؛ در حالی که یک خانه ۹۰ متری با سن بنا ۱۱ سال در منطقه ازگل متری ۵۴ میلیون تومان است که خرید آن ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان پول می‌خواهد واحد‌های نوساز در همین منطقه متری ۸۴ تا ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارند.

جدای از محله هرچه شمار امکانات یک واحد مسکونی بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت به عنوان مثال یک واحد مسکونی ۳۳۰ متری در اقدسیه با امکاناتی نظیر جکوزی، سالن ورزش، سونا، روف گاردن، سالن اجتماعات و ... متری ۱۶۲ میلیون تومان قیمت خورده است و خرید این واحد مسکونی در حال حاضر ۵۴ میلیارد تومان پول می‌خواهد.

نیاوران یکی دیگر از مناطق بالا شهر تهران است که خرید خانه در آنجا به نسبت گران تمام می‌شود؛ میانگین قیمت واحد‌های نوساز در این منطقه تهران متری ۱۰۰ میلیون تومان است و به عنوان مثال خرید یک واحد ۱۲۵ متری در این منطقه در حال حاضر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول می‌خواهد.

واحد‌های نوساز ارزان‌تر نیز در این منطقه یافت می‌شود، اما متراژ این واحد‌های مسکونی بالاتر از ۱۵۰ متر است به طوری که در حال حاضر یک واحد مسکونی ۲۱۸ متری در این منطقه ۱۹ میلیارد تومان قیمت خورده است.

خرید و فروش خانه‌های با سن بنای بالاتر در این مناطق کمی سخت است با این وجود میانگین قیمت این خانه‌ها بسیار پایین‌تر از خانه‌های نوساز این منطقه است؛ خرید یک واحد مسکونی ۱۹۱ متری در این منطقه با عمر بنای ۱۵ سال در حال حاضر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول می‌خواهد.

در غرب تهران و در منطقه سعادت آباد نیز خانه‌های نوساز متری ۸۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده اند و به عنوان مثال خرید یک واحد مسکونی ۱۴۵ متری در این منطقه در حال حاضر ۱۲ میلیارد تومان پول می‌خواهد و خانه‌های با سن بنا بالاتر نیز ۶۰ تا ۹۰ میلیون تومان قیمت دارند و به عنوان مثال خرید یک واحد مسکونی ۱۳۵ متری با سن بنا ۲۰ سال در این منطقه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول می‌خواهد.

قیمت برخی از خانه‌های این مناطق درجدول زیر آمده است:

آخرین قیمت مسکن در بازار

برچسب ها: قیمت مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی