تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آغاز جلسه حضوری شورای اروپا از امروز در بروکسل

رهبران اتحادیه اروپا طی امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ مه) به مناسبت جلسه ویژه شورای اروپا، حضوری در بروکسل دیدار خواهند کرد تا در مورد مسائل نگران‌کننده مربوط به مسائل خارجی، تغییر آب‌وهوایی و کووید ۱۹ صحبت کنند.

کد خبر: ۹۲۶۶۰
۱۴:۳۸ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

آغاز جلسه حضوری شورای اروپا از امروز در بروکسل

دیدارنیوز -  به نقل از اسپوتنیک، نشست روز دوشنبه قرار است ساعت ۷.۳۰ شب (۱۷:۳۰ GMT) به وقت محلی برگزار شود. انتظار می‌رود این نشست به روابط خارجی اتحادیه اروپا، به ویژه روابط این اتحادیه با روسیه و بریتانیا، و همچنین مهاجرت، خاورمیانه و اجلاس آتی اتحادیه اروپا-آمریکا بپردازد.
در رابطه با روسیه، انتظار می‌رود شورای اروپا تحریم‌های تازه احتمالی مربوط به حقوق بشر و امنیت سایبری را به بحث بگذارد، در حالی که بحث مربوط به بریتانیا به مسائل پسابریگزیت، از جمله حقوق و الزامات طرفین مربوط تحت توافق اخیراً منعقد شده تجارت و همکاری اروپا-بریتانیا خواهد پرداخت.
نشست روز سه‌شنبه (فردا) قرار است ساعت ۹.۳۰ صبح به وقت محلی برگزار شود. دستورکار بحث شامل تغییر آب‌وهوایی و کووید ۱۹، از جمله وضعیت هماهنگی در سراسر اتحادیه اروپا، پیشرفت واکسیناسیون و گواهینامه‌های دیجیتال واکسیناسیون این اتحادیه است.
انتظار می‌رود "شارل میشل"، رئیس شورای اروپا و "اورزولا فون در لاین"، رئیس کمیسیون اروپا کنفرانس‌های مطبوعاتی مشترکی را در پایان هر دو روز نشست برگزار کنند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی