تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مشعل: آزادسازی فلسطین استراتژی جدید ماست که تردیدناپذیر است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین اعلام کرد: مردم ما زمانی که قدس و الاقصی را در جایگاه عنوان نزاع انتخاب کردند، مسیر خود را شناختند و در تمامی مبارزاتمان آنها را حاضر یافتیم.

کد خبر: ۹۲۶۵۷
۱۴:۳۳ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

مشعل: آزادسازی فلسطین استراتژی جدید ماست که تردیدناپذیر است

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنرانی ضبط شده در جشنواره "قدس عنوان پیروزی" در اردن، از جهانیان خواست تا به فلسطین و امت عربی و اسلامی اعتبار دهند، نه به این رژیم جعلی. 

وی افزود: امت ما شایسته توجه جهانیان است و اینکه جهانیان روی آن حساب باز کنند و ما قدرتمند باشیم.
مشعل به اهمیت انتفاضه کرانه باختری قهرمان و مردم شجاح در عمق فلسطین اراضی ۴۸ برای پشتیبانی از قدس و فدا شدن برای الاقصی اشاره کرد.

وی گفت که استراتژی جدید این است که آزادسازی فلسطین صرفاً یک رویا نیست بلکه یقینی است که تردیدی در آن نیست، چراکه بر اساس وعده خداوند و بشارت پیامبر ما و حقایق تاریخی است.

مشعل عنوان کرد: ما در ابتدای مرحله نهائی آزادسازی و بازگشت و نجات قدس و الاقصی پا گذاشته‌ایم. تعجب نکنید که به زودی ساعت صفر و لحظه فیصله دادن به نزاع با دشمن اشغالگر را اعلام کنیم. نقش امت در طرح آزادسازی باید نظامی، مالی، سیاسی و مردمی و در آماده سازی و ترغیب تمامی قدرت‌ها و علما و شخصیت‌ها و رسانه‌های مسیحی، اسلامی و قومیت‌گرانه باشد. وظیفه امت پشتیبانی برای نبرد آزادسازی و پیروزی است.

وی خواهان یاری هرچه سریع‌تر خانواده‌های شهداء و صاحبان خانه‌های ویران شده و مجروحان در نوار غزه و قدس و الاقصی و ساکنان محله الشیخ جراح شد. او همچنین خواهان فرستادن کاروان‌های کمک رسان و پشتیبانی برای مردم در نوار غزه شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی