تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
کد خبر: ۹۲۵۹

ویدئو/ وزیر بهداشت: فعلا همین که هست !

۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی : ۱
غیر قابل انتشار : ۴
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
با یک محاسبه سرانگشتی افراد بی سوادی مانند اینجانب هم مشخص می شود که فاصله بین شهرستان خنج تا شهرستانهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه جدید دیگ اشکن) از هر طرف کمتر حدود ۹۹ کیلومتر است اما شهرستان های لار و جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس قرار گرفته اند متاسفانه کسانی بر استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم شهرستانهای جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرستانهای جهرم و لار بایستی شهرستان خنج را مرکز اورژانس هوایی شهرستانهای جنوبی استان فارس قرار می دادند
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) بودم که خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند خیلی مختصر اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی حاکم بر کشور ایران احتمالا تمام توان ایشان بوده است اینجانب را با مرحوم امام خمینی و کاری که می خواهد انجام دهد (انقلاب اسلامی) آشنا کردند بعد از انقلاب اسلامی کار خود را برای انقلاب اسلامی در شهر خنج با از بین بردن مقداری اقلام تبلیغاتی ضد انقلاب شروع کردم که در چند مورد نیز با درگیری فیزیکی با افراد ضد انقلاب همراه بود چون که به صورت خودسر بود در جایی نیز ثبت نشده است بعد از آن هم در دوران دفاع مقدس که فعالیتم از زمان تاسیس سپاه پاسداران در شهر خنج تا کمی قبل از هم اکنون در کلان شهر شیراز و شهر جدید صدرا با عضویت بسیجی فعال + بیش از دو سال به صورت رزمنده داوطلب بسیجی و یکسال نیز در کمیته انقلاب اسلامی) که تا مرز اسارت و شهادت در دفاع مقدس پیش رفتم اما متاسفانه جانبازی در دفاع مقدس نصیبم شد اینجانب با این سابقه فعالیتی که برای این نظام اسلامی داشته ام می نویسم که ۹۹ درصد از کارهایی که می گویند برای ایثارگران در کشور انجام داده اند یا می دههد تبلیغات دروغین است خیلی دوست دارم تا جزئیات آن را برای مردم ایران بنویسم.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
اینجانب از علاقه مندان به مطالعه درخصوص احداث کانال سراسری برای کشتی رانی از دریای عمان یا خلیج فارس در جنوب کشور ایران تا دریاچه بزرگ خزر در شمال کشور ایران هستم. این پروژه خیلی بزرگی برای کشوربزرگ ایران است متاسفانه بعد از حدود چهل سال مسئولین جمهوری اسلامی ایران به بزرگی این پروژه رشد نکرده اند و تا زمانی که مسئولین کشور ایران .................باشند این طرح انجام نخواهد پذیرفت چون همه بهانه های واهی مخالفان دولتی کشور ایران و خصوصی کشور ایران در راستای استمرار و ادامه این وضعیت در کشور ایران خواهند بود.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
در زمان دفاع مقدس اگر کارمندان دولت به خط مقدم جبهه جنگ می رفتند برایشان در محل کارشان مشکلی درست نمی شد. اگر در زمان صلح کارمندان دولت بخواهند برای محرومیت زدایی به روستای بارگدان دهستان ... بخش ... شهرستان ... استان سیستان و بلوچستان بروند برای کارشان در محل کارشان چه اتفاقی می افتد؟
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاچه فصلی در شهر خنج شهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توان به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
۲- آرزوی اینجانب از تاریخ 22/12/1370تا تاریخ 30/07/1376 که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ 01/08/1376تا تاریخ 12/12/1388که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ 13/12/1388 تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع در اطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی فقیر بودند بعد شدند حاجی غنی و خیلی ها هم وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی ناتوان بودند شدند حاجی توانا خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی ضعیف بودند بعد شدند حاجی نیرومند نام این شهر جدید را به جای این شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس با هرمعنی که داشته باشد بایستی می گذاشتند شهر جدید صدرای شهرستان شیراز استان فارس کارکنان ... شهر جدید صدرا و بنگاه داران مربوطه جمع این افراد برای صد نسل بعد از خودشان ثروتی عظیم مانند تعداد زیادی باغ شهری و ... فراهم کردند خوش به حال فرزندانشان و نوه ها و نتیجه ها و نویره هایشان