تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کدام واکسن را تزریق کنیم؟

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان گفت: همه واکسن‌های کرونایی که وارد کشور شده کیفیت و ایمنی خوبی دارند و مورد تایید هستند.

کد خبر: ۹۲۵۷۵
۱۰:۵۸ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

کدام واکسن کرونا را تزریق کنیم

دیدارنیوز: علی باقری با اشاره به روند واکسیناسیون اظهار کرد: با توجه به کیفیت خوبی که واکسن‌های موجود در کشور دارند، مردم دغدغه‌ای نسبت به استفاده از واکسن خاصی نداشته باشند و همه آن‌ها مورد تایید هستند.

وی به اهمیت واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا، خطر مرگ و بستری را در افراد بین ۹۰ تا ۹۵ درصد کاهش می‌دهد.

باقری در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ مرکز تجمیعی انجام واکسیناسیون در سطح استان راه‌اندازی شده که آدرس آن‌ها در سایت وبدا دانشگاه علوم پزشکی گلستان به نشانی https://goums.ac.ir بارگزاری شده است.

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان در خصوص نحوه ثبت‌نام دریافت واکسن، گفت: در حال حاضر تمامی افراد بالای ۷۰ سال می‌توانند با مراجعه به درگاه salamat.gov.ir جهت دریافت واکسن ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر افراد با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند، اما اگر شاهد ازدحام جمعیت خصوصاً در شهر‌های بزرگ باشیم، اولویت با افراد ثبت‌نام شده در سامانه است.

باقری گفت: خوشبختانه بر اساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته تاکنون برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان با کمبود واکسن روبه‌رو نشدیم.

تاکنون بیش از ۴۰ هزار دُز نوبت اول واکسن و یک‌سوم این مقدار نوبت دوم واکسن در استان تزریق شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی