تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جلسه با نوبخت برای پاداش المپیک

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان در مورد تعیین پاداش مدال آوران المپیک و پرداخت ۱۰ میلیارد به فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه داد.

کد خبر: ۹۲۴۰۹
۱۵:۴۵ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

جلسه با نوبخت برای پاداش المپیک

دیدارنیوز - ژاله فرامرزیان در حاشیه مسابقات تور جهانی تنیس جوانان در جمع خبرنگاران بیان کرد: از فدراسیون تنیس برای تلاش جهت برگزاری مسابقات تشکر می کنم. در شرایط شیوع ویروس کرونا و تحریم که تصویر نامناسبی از ایران ارائه دادند،  فرصت حضور کشورهای دیگر  فراهم شد که این اقدام ارزشمند است.

او در مورد مشکل فدراسیون تنیس مبنی بر  نداشتن زمین تاکید کرد: بعضی قراردادها سه ساله هستند و  بعضی دیگر امسال به پایان می رسند. امیدوارم فدراسیون تنیس در تفاهم با شرکت توسعه تجهیز شش زمین مجموعه آزادی را بگیرد. این کار نیاز به تعامل دو جانبه دارد. سابقه فدراسیون ها در پرداخت بدهی به شرکت توسعه و تجهیز، سابقه خوبی نبوده است و فدراسیون باید  اطمینان را به شرکت توسعه بدهد و سپس وارد قرارداد عاقلانه شود.  ما به همه فدراسیون ها کمک کرده ایم که بدهی خود را به شرکت توسعه پرداخت کنند و  اعتماد سازی صورت گیرد.

فرامرزیان در مورد تعیین پاداش مدال آوران المپیک توکیو نیز گفت: آیین نامه ای مصوب کردیم و  طبق امتیاز و منابعی که داریم به عددی می رسیم.  تلاشمان بر این است که این عدد را افزایش دهیم از این رو جلسه ای هفته آینده با آقای نوبخت داریم و نهایت  چانه زنی را می کنیم تا خبر های خوشی برای ورزشکاران داشته باشیم.
 
او در پاسخ به این پرسش که بودجه ۱۰ میلیاردی به فدراسیون فوتبال همان مبلغی است که فدراسیون با سازمان برنامه ریزی و بودجه رایزنی کرده بود، تاکید کرد: آن چیزی که تخصیص داده شده است از سر جمع اعتبارات ما است.  از ما از محل اعتبارات خودمان کمک  کردیم و برای حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی به میزانی که نیاز باشد کمک می کنیم.

فرامرزیان در مورد کمک به فدراسیون های المپیکی  نیز گفت: عدد فدراسیون های المپیکی را با غیر المپیکی را متفاوت دیدیم. در اولین مرحله  ۵۳ میلیارد برای دو ماه پرداخت کردیم. تلاش می کردیم در دومین مرحله  هم کمک قابل توجهی داشته باشیم.

او در مورد اینکه بریمانلو حقوق المپیکی ها را می گیرد یا خیر تصریح کرد: شکایت جودو به نقطه عطفی برسد ما تلاش می کنیم حقی از کسی ضایع نشود.

فرامرزیان در مورد  وضعیت نامشخص خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: چیزی که بر عهده وزارت ورزش بوده تماما انجام شده است. سازمان خصوصی‌سازی سه ماه زمان برد تا  مصوبه اعلام کند.  فعلا هم منتظریم که چه زمانی وارد  بازار پایه می شوند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی