تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
تابلو بورس

خرداد پرحادثه و سقوط تاریخی بازار بورس

وقتی شاخص کل بورس در نیمه سال ۱۳۹۷، ۷ هزار واحد ریخت، بزرگ‌ترین سقوط بازار طی یک بازه ده ساله رخ داده بود، اما امروز و در آغازین روز ماه خرداد شاخص کل بورس بیش از ۲۷ هزار واحد افت داشت.

کد خبر: ۹۲۳۵۹
۱۳:۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

تابلوی بورس شاخص کل هم وزن فرابورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱ خرداد، شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص فرابورس روندی نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۲.۳۹ درصد نزول کرد و ۲۷ هزار و ۵۹۱ واحد کاهش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۲۵۳ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۴ هزار و ۸۹۷ واحدی بر روی ۳۹۲ هزار و ۸۵ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فملی»، «فارس»، «کگل»، «شستا»، «کچاد»، «تاپیکو» و «شپنا». شش نماد از این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «برکت»، «شستا»، «خودرو»، «فملی»، «خساپا»، «ثامید» و «اپال» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «فگستر»، «فتوسا»، «ساوه»، «کرمان»، «وسپهر»، «شگویا» و «بپاس» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۱۳ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۵۴ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از۹۷۵ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۱۲۸ واحد ریزش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۶۶۲ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «بپارس»، «آریا»، «زاگرس»، «هرمز»، «شگویا»، «ذوب» و «صبا».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
حسن کی میمیری یه ملت جشن بگیره؟؟؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی