تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

احسان علیخانی و میثاقی واکسن کرونا زدند؟

ثمر فاطمی، روزنامه نگار مدعی شد : «براساس شنیده‌ها رضا رشیدپور، احسان علیخانی و محمدحسین میثاقی به مرکز بهداشت صداوسیما رفته و واکسن کرونا زده‌اند.»

کد خبر: ۹۲۳۴۴
۱۲:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

احسان علیخانی و میثاقی واکسن کرونا زدند؟

دیدارنیوز - به نقل از آخرین خبر، نوشت: انتشار شایعاتی درباره آغاز واکسیناسیون مدیران و مجریان صداوسیما با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

بخصوص که واکسیناسیون تا امروز فقط به سالمندان اختصاص داشته است.

سردبیر تجارت نیوز در توییتر خود عکسی از کارت مخصوص دریافت واکسن سینوفارم با مهر معاونت منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما را منتشر کرده که نوبت تزریق واکسن روی آن ۳۱ اردیبهشت ذکر شده است.

این روزنامه نگار وزیر بهداشت و مدیر روابط عمومی این وزاتخانه را خطاب قرار داده و نوشته: «واکسیناسیون کارکنان صداوسیما بر اساس چه اولویتی آغاز شده است؟ بقیه مردم در انواع مشاغل پرخطر در معرض خطر کرونا نیستند؟»

ثمر فاطمی روزنامه نگار دیگری‌ست که یک شایعه داغ را مورد توجه قرار داده و در توییتر نوشته:

«براساس شنیده‌ها رضا رشیدپور، احسان علیخانی، میثم فضل‌علی مدیر گروه ورزش شبکه سه، نجم‌الدین شریعت مجری سمت خدا و مهدی هاشمی تهیه کننده فوتبال برتر و محمدحسین میثاقی با همراهی علی فروغی به مرکز بهداشت صداوسیما رفته و واکسن کرونا زده‌اند.

مشخص نیست خود فروغی واکسن زده یا خیر. طبق مصوبه ستاد ملی کرونا قرار بود نفرات کمی از صداوسیما که در ارتباط با برنامه مناظرات مشغول به کار هستند، واکسینه شوند.»

ظاهرا منبع اصلی این شایعه یکی از اتاق‌های کلاب هاوس بوده است.

و هنوز نه مدیران صداوسیما و نه هیچیک از مجریانی که به نام‌شان اشاره شده، این شایعات را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی