تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
تابلو بورس

ادامه روز‌های سرخ بورس با افت ۱۹ هزار واحدی

شاخص کل بورس روز کاری خود را با سقوط سه هزار واحدی شروع کرد و تا پایان روز به نزولی حدود ۱۹ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز سقوط کرد، اما شاخص کل فرابورس کماکان مثبت است.

کد خبر: ۹۲۰۱۲
۱۳:۲۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

تابلو بورس و شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۹ اردیبهشت، شاخص کل بورس و شاخص کل هم‌ارز روندی نزولی داشتند، اما شاخص کل فرابورس صعودی بود. شاخص کل اوراق بهادار ۱.۶۰ درصد نزول کرد و ۱۸ هزار و ۷۴۶ واحد کاهش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۵۴ هزار و ۷۴۷ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۵ هزار و ۸۳۶ واحدی بر روی ۳۹۶ هزار و ۹۸۱ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فملی»، «فارس»، «شپنا»، «شستا»، «رمپنا»، «خودرو» و «وغدیر». تمام این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «برکت»، «فملی»، «ثامید»، «اپال»، «شستا»، «خودرو» و «خساپا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «فگستر»، «کزغال»، «کرمان»، «وسپهر»، «ذوب»، «غگیلا» و «شگویا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۱۷ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۹۶ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از۵۶۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از دو هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۱۷ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۷۹۰ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «میدکو»، «بپارس»، «زاگرس»، «کگهر»، «ذوب»، «وملل» و «ساوه».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی