تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تابلو بورس

شروع مثبت و پایان منفی روز کاری بازار بورس

تا نیمه روز کاری بازار بورس، شاخص کل به رشد ۰.۲۰ درصدی رسیده بود، اما در پایان روز، شاخص کل سقوط کرد و منفی شد. شاخص هم‌وزن نیز با روندی نزولی همراه بود، اما شاخص کل فرابورس کماکان مثبت است.

کد خبر: ۹۱۸۷۰
۱۳:۵۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

تابلو بورس و شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۸ اردیبهشت، شاخص کل بورس و شاخص کل هم‌ارز روندی نزولی داشتند، اما شاخص کل فرابورس صعودی بود. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۱۰ درصد نزول کرد و هزار و ۱۲۶ واحد کاهش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۵۵۰ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۳ هزار و ۷۸۵ واحدی بر روی ۴۰۲ هزار و ۷۹۴ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فملی»، «کچاد»، «ومعادن»، «خودرو»، «تاپیکو»، «فارس» و «وتجارت». پنج نماد از این هفت نماد مثبت بودند.

نماد‌های «برکت»، «خودرو»، «خساپا»، «فملی»، «فولاد»، «ثامید» و «بوعلی» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «فگستر»، «کرمان»، «شگویا»، «پیزد»، «فروی» و «ذوب» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند. آخرین قیمت ۲۸ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۶۶ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از۳۶۵ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۱۸ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۷۷۵ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «میدکو»، «بپارس»، «شگویا»، «کگهر»، «غگیلا»، «مارون» و «چخزر».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی