تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی مناطق

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ اردیبهشت) خبر داد و گفت: رگبار باران در ۱۲ استان کشور ادامه دارد.

کد خبر: ۹۱۴۱۱
۱۱:۳۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی مناطق

 

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۵ اردیبهشت) در استان‌های تهران، البرز، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، شمال و شرق فارس، غرب یزد، کرمان و ارتفاعات استان‌های سمنان، مازندران و گلستان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد، گفت: طی فردا (۲۶ اردیبهشت) در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و طی روز دوشنبه (۲۷ اردیبهشت) در غرب اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی طی ساعت بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه با اشاره به اینکه طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و ۲۷ اردیبهشت) در نیمه شمالی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم است، اظهارکرد: طی روز سه‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی رگبارو رعد و برق، وزش باد و کاهش موقت دما دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ اردیبهشت) در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. سایر مناطق کشور نیز جوی آرام و پایدار خواهد داشت.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۶ اردیبهشت) صاف، در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۷ اردیبهشت) نیز صاف در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی