تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

چند نفر در نخستین عرضه اولیه امسال شرکت کردند؟

طبق اعلام فرابورس ایران، در اولین عرضه اولیه شرکت مجتمع گسترش صنایع روی ایرانیان در فرابورس ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۳۰۲ نفر مشارکت کردند.

کد خبر: ۹۱۱۶۰
۱۶:۳۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

مشارکت ۲.۴ میلیون نفر در نخستین عرضه اولیه سال جدید

دیدارنیوز ـ بعد از ۴ ماه که توقف عرضه‌های اولیه به خاطر وضعیت ریزش شاخص بورس اتفاق افتاده بود، امروز اولین عرضه اولیه سهام یک شرکت در بازار سرمایه در فرابورس ایران انجام شد.

عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام شرکت مجتمع گسترش صنایع روی ایرانیان در نماد فگستر۱ امروز انجام شد که طبق اطلاعیه فرابورس قیمت کشف شده برای هر سهم ۶۱۷۹ ریال بوده و میزان سهام عرضه شده برای خریداران حقیقی و صندوق‌ها ۱۵ درصد کل سهام شرکت بوده است.

میزان مشارکت مردم در نخستین عرضه اولین سال جاری ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۳۰۲ کد معاملاتی بوده‌اند. تعداد کد‌های تخصیص یافته سهام ۲ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۹۲۵ کد معاملاتی بوده است.

به نظر می‌رسد روند ریزشی شاخص بورس در حال تبدیل شدن به روند رو به رشد بازار است و عرضه‌های اولیه از این پس انجام می‌شوند که البته طبق گفته کارشناسان باید سرمایه گذاری در بورس در یک چشم انداز حداقل یک ساله از محل پس انداز‌ها و همراه با مطالعه و تحقیق انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی