تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد مشهد عمدی بود/ چند نفر بازداشت شدند

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از مراکز اقامتی ترک اعتیاد در بلوار میامی در حومه شرق مشهد، روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی اعلام کرد این حادثه عمدی بوده و چند معتاد متجاهر به ظن دست داشتن در آن بازداشت شده‌اند.

کد خبر: ۹۱۱۱۹
۱۴:۴۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد

دیدارنیوز ـ به دنبال بروز آتش‌سوزی در یکی از مراکز اقامتی ترک اعتیاد در بلوار میامی در حومه شرق مشهد، روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «سه‌شنبه‌شب مورخ ۲۱ اردیبهشت، تعدادی از معتادان متجاهر کمپ تبصره ۲ ماده ۱۶ امید آزادی در مشهد، در ایجاد زمینه‌چینی برای شورش و فرار از این مرکز، یک آتش‌سوزیِ برنامه‌ریزی شده و عمدی در مرکز به راه انداختند که بلافاصله مراتب از طریق مسؤولان مرکز به اطلاع آتش‌نشانی، کلانتری، مسئولین دادستانی، شورای هماهنگی مواد مخدر و بهزیستی رسید و اقدامات اطفاء حریق آغاز شد.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، متأسفانه در این حادثه یک نفر در صحنه و ۲ نفر پس از انتقال به بیمارستان جان باختند و ۲۳ نفر دیگر از مجروحان حادثه در مراکز درمانی مشهد تحت درمان قرار دارند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی و معاونت پیشگیری و مسؤول حراست بهزیستی استان، به محض اطلاع از وقوع حادثه، به محل رفتند و تا سحرگاه، همراه با تیم‌های آتش‌نشانی، اورژانس و مقامات قضایی و قانونی در محل بودند.

علاوه‌بر اکیپ‌های اورژانس و آتش‌نشانی، معاون دادستان مشهد، قاضی ویژه جنایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مقامات پلیس مشهد و نیرو‌های امنیتی نیز در محل حاضر بودند و اقدامات لازم را انجام دادند.

بررسی پیرامون علل ایجاد حادثه توسط مقامات قضایی و قانونی ادامه دارد و تاکنون برخی افراد به ظن عامل بودن در این حادثه، بازداشت شده‌اند.

بهزیستی خراسان رضوی، ضمن ابراز تسلیت به خانواده درگذشتگان این حادثه اسفبار، بررسی موضوع را با همکاری نهاد‌های قضایی و قانونی ادامه می‌دهد و با تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی کامل‌تری انجام خواهد شد».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی