تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حذفیات آزمون‌های دانش آموزان در دوران کرونا

بخش‌های مطالعه آزاد یا حذفیات منابع آزمون دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری در شرایط قرمز کووید ۱۹ برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ باردیگر منتشر شد.

کد خبر: ۹۱۰۹۳
۱۳:۴۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

حذفیات آزمون‌های دانش آموزان

دیدارنیوز ـ روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی روز چهارشنبه در بخشنامه‌ای اعلام کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری حضوری آزمون‌های پایه‌های نهم و دوازدهم و لزوم در نظر گرفتن بارم بندی و طراحی سوالات کلیه دروس این پایه ها؛ این سازمان با توجه به همه گیری ویروس کووید ۱۹ و تاثیر آن بر نظام آموزشی کشور، راهنما‌های برنامه درسی کرونا در شرایط زرد و قرمز را برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹تولید و در آبان ماه ۹۹ به ادارات آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرده است.

براساس این بخشنامه در خصوص سایر پایه‌های تحصیلی نیز با توجه به تنوع وضعیت آموزشی، تصمیم گیری به عهده مدیران و معلمان مدارس است.

در این بخشنامه تاکید شده است؛ هرگونه دستورالعمل که مخالف مفاد این بخشنامه باشد فاقد اعتبار است.

از این رو این سازمان به منظور اطلاع رسانی مجدد و شفاف سازی و ممانعت از سودجویی سایت‌های غیر معتبر، باردیگر شیوه نامه بارم بندی و مطالعه آزاد دروس (حذفیات) امتحانی را به استان‌ها ابلاغ و در ضمیمه این خبر منتشر می‌کند.

براساس این بخشنامه بخش‌های مطالعه آزاد دروس (حذفیات) و بارم بندی نهایی همه دروس دوره‌های اول و دوم متوسطه در سامانه دفتر تالیف کتاب‌های درسی آموزش عمومی و متوسطه نظری به نشانی: talif.sch.ir و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نشانی: aee.medu.ir قابل دسترسی و بهره برداری است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: دانش آموزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی