تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

هشتمین همایش بین‌المللی باستان‌شناسان جوان برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی باستان‌شناسان جوان از سوی انجمن علمی دانشجویان باستان‌شناسی دانشگاه تهران به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

کد خبر: ۹۱۰۳۵
۱۰:۴۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

هشتمین همایش بین‌المللی باستان‌شناسان جوان

دیدارنیوز ـ هدف اصلی این همایش ارایه دستاورد‌ها و پژوهش‌های علمی دانشجویان و پژوهشگران جوان ایرانی و غیر ایرانی، حوزه باستان شناسی ایران و فراهم ساختن زمینه‌های لازم برای تعامل و پویایی علمی و میان‌دانشی نسل جوان است.

"فعالیت‌های میدانی: نویافته‌های باستان‌شناسی و پژوهش‌های جدید"، "پژوهش‌های بینارشته‌ای باستان‌شناسی"، "رویکرد‌ها و مکاتب نوین باستان‌شناسی، ضرورت‌ها و چشم‌اندازها"، "بحران‌های میراث فرهنگی: گفتگو، راهبرد‌ها و پیشنهادات"، "باستان‌شناسی و گردشگری، تعامل و توسعه" و "دستاورد‌ها و آسیب‌شناسی باستان‌شناسی ایران در سده‌های اخیر، حال و گذشته؛ تئوری و عمل" از جمله محور‌های برگزاری این همایش بین‌المللی است.

مهلت ارسال چکیده مقالات ۳۱ خرداد و مهلت ارسال اصل مقالات ۳۱ شهریور است که این همایش روز‌های ۲۵،۲۶ و ۲۷ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند چکیده و اصل مقالات خود را از طریق سایت همایش به نشانی icyaconf.ut.ac.ir ارسال کنند.

هشتمین همایش بین‌المللی باستان‌شناسان جوان

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی