تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

معاون امور هنری بار دیگر درخواست کرد: موسیقی در گروه دو مشاغل قرار گیرد

معاونت امور هنری برای قرار گرفتن موسیقی در گروه دو مشاغل و از سرگیری کنسرت‌های موسیقی دوباره با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مکاتبه کرد.

کد خبر: ۹۰۹۵۶
۱۶:۳۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

معاون امور هنری موسیقی در گروه دو مشاغل قرار گیرد

دیدارنیوز ـ سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از جلسات و مکاتبه اسفندماه سال ۱۳۹۹ با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای قرار گرفتن اجرا‌های موسیقی در گروه دو مشاغل و از سرگیری اجرا‌های موسیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره با رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مکاتبه کرد.

معاون امور هنری در این نامه آورده است:

عطف به نامه قبلی مبنی بر تجدیدنظر در گروه بندی مشاغل و پیرو جلسه کارگروه کارشناسی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درباره قرار گرفتن سینما و تئاتر در گروه دو مشاغل به آگاهی می‌رساند، بسیاری از اجرا‌های صحنه‌ای موسیقی در گونه‌های ردیف دستگاهی، نواحی و کلاسیک در سالن‌های کوچک و معمولاً با مخاطبان محدود برگزار می‌شود و از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد محدود تماشاگران با استفاده از درصدی از ظرفیت سالن با اجرای تئاتر و نمایش فیلم مشابهت دارد و مقتضی است در گروه دو مشاغل قرار بگیرد تا امکان برگزاری این گونه اجرا‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: موسیقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی