تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
شورای عالی آموزش و پرورش:

جنایت وحشتناک مدرسه سیدالشهداءکابل دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد

شورای عالی آموزش و پرورش در پی انفجار تروریستی و کشته شدن دانش‌آموزان مظلوم در افغانستان، پیام تسلیتی صادر کرد.

کد خبر: ۹۰۹۴۹
۱۵:۵۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

جنایت وحشتناک مدرسه سیدالشهداءکابل

دیدارنیوز ـ در متن این پیام آمده است: شیطان صفتانی که دنیا را بازیچه امیال و تعصبات جاهلانه خود کرده و برای انسانیت انسان هیچ ارزشی قایل نیستند، همه چیز را با چارچوب فکری بسته خود می سنجند و وحشیانه به هر عمل زشت و فجیعی دست می زنند، اینان ظالمانه دانش آموزان معصوم و بی گناه مدرسه ای را که به دنبال رهایی از جهل و در جستجوی کسب علم و دانش و ترسیم آینده ای روشن برای خود و کشورشان بودند، به خاک و خون کشیدند.

بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ (به کدامین گناه کشته شدند؟) جرم این بچه های معصوم چه بود؟ چرا برخی از انسانها، انسانیت خود را فراموش کرده و خوی حیوانی و وحشی گری به خود گرفته اند و حاضرند برای رسیدن به مقاصد خود در این دنیای فانی به هر عمل شنیعی دست بزنند؟ کدام تفکر جاهلانه و بینان برافکن در پشت این گونه اعمال جنایتکارانه وجود دارد؟ آیا هنگام آن نرسیده است که تمامی جوامع علمی و دینی به صراحت و روشنگرانه درباره ابعاد این تفکر و نتایج مصیبت بار آن با پیروان خود سخن بگویند؟

در ادامه این پیام آمده است: آیا صحنه ای زیباتر، پرشورتر و با نشاط تر از هیاهوی دانش آموزان برای آموختن سراغ دارید؟ جنایت وحشتناکی که در ماه مبارک رمضان عده زیادی از دانش‌آموز معصوم و بی گناه مدرسه سیدالشهدای کابل را به خاک و خون کشاند، دل هر انسان آزاده و با وجدانی را جریحه‌دار و آکنده از غم و اندوه می کند.

امیدواریم در سایه همراهی، همدلی و همگرایی بیشتر مردم شریف افغانستان شاهد صلح، آرامش و آسایش مردم این کشور باشیم. این فاجعه تاسف بار و دلخراش را به ملت شریف و مظلوم افغانستان به‌ویژه به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند غفار برای از دست رفتگان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحین و آسیب‌دیدگان شفای عاجل مسئلت داریم. وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی