تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امیرآبادی: با اطلاع می گویم رهبری هیچ منعی برای حضور رییسی در انتخابات ایجاد نکرده اند

احمد امیرآبادی فراهانی در ویدئویی که از سخنرانی وی در جمع اعضای جمعیت ایثارگری قم، منتشر شده، اظهار داشت: ما یک تکلیف شرعی و انقلابی داریم تا از کسی که اصلح و صالح است، بخواهیم که بیاید.

کد خبر: ۹۰۹۴۸
۱۵:۵۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

امیرآبادی: با اطلاع می گویم رهبری هیچ منعی برای حضور رییسی در انتخابات ایجاد نکرده اند

دیدارنیوز - احمد امیرآبادی فراهانی در ویدئویی که از سخنرانی وی در جمع اعضای جمعیت ایثارگری قم، منتشر شده، اظهار داشت: ما یک تکلیف شرعی و انقلابی داریم تا از کسی که اصلح و صالح است، بخواهیم که بیاید.

وی افزود: من از جمیع جهات بررسی کردم، و صحبت‌ها و برنامه‌های کاندیداهای مختلف را دیدم، همه کسانی که در جبهه انقلاب بودند برای ما عزیز و محترم هستند، اما نمی توانند اجماع ایجاد کنند فقط حضور شخص آقای رئیسی این اجماع را ایجاد می‌کند.

وی گفت: من با اطلاع عرض می کنم رهبری هیچ گونه منعی برای حاج آقا ایجاد نکردند، به برخی اخبار و شایعه‌ها، توجهی نکنید.
وی افزود: البته این که گفته شده آقای رئیسی با آقا (رهبر معظم انقلاب) افطاری داشتند، هم دروغ بوده، اصلا یک چنین افطاری نبوده است.

امیرآبادی تصریح کرد: می گویند آقای رئیسی در قوه قضاییه موفق بوده و خیلی خوب کار می کند پس همان جا بماند، چون از حضور آقای رئیسی در قوه مجریه نگرانند حضور آقای رئیسی هم مشارکت را بالا می برد و هم اینکه جلوی خیلی از فسادها را در قوه مجریه می گیرد که خود این باعث می شود که قوه قضاییه کار آنچنانی نداشته باشد.

نماینده قم گفت: اجماع نیروهای انقلابی و حزب اللهی با حضور آیت الله رئیسی اتفاق می افتاد که این خیلی مهم است.

وی بیان کرد: آن دولت انقلابی و مبارزه با فسادی که دنبالش هستیم با حضور آقای رئیسی اتفاق می افتد، لذا ما اگر می گوییم حاج آقا باید بیاید باید این را بخواهیم!

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی