تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تندباد جنوب تهران را درهم می‌پیچد

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: احتمال وزش تندباد در جنوب استان تهران پیش بینی می‌شود.

کد خبر: ۹۰۸۴۷
۱۱:۱۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

تندباد در جنوب تهران

دیدارنیوز ـ مجتبی جلالی در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: آسمان استان تهران برای امروز ۲۱ اردیبهشت ماه نیمه ابری و بعدازظهر با افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق پراکنده همراه خواهد بود.

جلالی در ادامه از وزش تندباد در جنوب استان تهران برای عصر خبر داد و افزود: از همه مردم می‌خواهیم با توجه به اعلام هشدار از قرار گرفتن در زیر درختان و مکان‌هایی که احتمال سقوط دارند خودداری کنند.

وی با بیان اینکه بیشینه دما برای امروز ۲۸ درجه سانتی گراد و کمینه دما ۱۸ درجه سانتی گراد خواهد بود گفت: فرودگاه امام خمینی با ۳۱ درجه سانتی گراد دما گرم‌ترین و فیروزکوه با ۷ درجه سانتی گراد سردترین مناطقِ استان تهران در ۲۴ ساعت اخیر ثبت شده اند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی