تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دستمزد عجیب نیمار در پاریس : دقیقه‌ای یک و نیم میلیون تومان!

نیمار پس از تمدید قرارداد با باشگاه پاری سن ژرمن دستمزدی عجیب دریافت خواهد کرد.

کد خبر: ۹۰۵۵۳
۱۶:۳۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

 نیمار در پاریس

دیدارنیوز - با اینکه برخی از رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده بودند که نیمار درخواست دارد که به بارسلونا بازگردد و هم بازی مسی شود، ولی با باشگاه پاری سن ژرمن به مدت ۴ سال تمدید کرد و قرار است تا پایان تابستان ۲۰۲۵ برای فرانسوی‌ها بازی کند.

نیمار در اندیشه این است که بتواند با پاریس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. کاری که در ۲ سال گذشته در نزدیکی قهرمانی جام را از دست داد، اما سوژه دیگر این تمدید قرارداد دستمزد عجیبی او بوده که قرار است از سران قطری خود بگیرد.

طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی نیمار سالیانه از پاریس دستمزدی به ارزش ۳۰ میلیون یورو حقوق خواهد گرفت که بسیار هنگفت و بالا است. او در طی ۴ سال قرار است از پاریس مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو پول بگیرد و پس از مسی و بالاتر از رونالدو بیشترین حقوق را دریافت کند.
طبق محاسبات ساده متوجه خواهیم شد که نیمار دستمزد زیر را دریافت خواهد کرد: (ارزش یورو طبق اعلام امروز ۲۵ هزار تومان ذکر شده است)

سالیانه: ۳۰ میلیون یورو - ۷۵۰ میلیارد تومان
ماهیانه: ۲.۵ میلیون یورو - ۶۲.۵ میلیارد تومان
هفتگی: ۶۲۵ هزار یورو - ۱۵.۶۲۵ میلیارد تومان
روزانه: ۸۹.۲ هزار یورو - ۲.۲۲ میلیارد تومان 
ساعتی:۳.۷ هزار یورو - ۹۲.۵ میلیون تومان
دقیقه‌ای: ۶۲ یورو - ۱.۵۵ میلیون تومان 

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی