تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

داروی Esoral مجوزی از سازمان غذا و دارو ندارد

سازمان غذا و دارو در واکنش به انتشار فیلمی که مدعی وجود جسم خارجی در کپسول فرآورده Esoral است، اعلام کرد: این دارو هیچ مجوزی از این سازمان نداشته و مردم حتما باید در زمان تهیه دارو، اصالت آن را از طریق سامانه TTAC استعلام کنند.

کد خبر: ۹۰۳۹۸
۱۶:۰۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

داروی Esoral مجوزی از سازمان غذا و دارو ندارد

دیدارنیوز ـ بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، اخیرا ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر وجود جسم خارجی (میخ) داخل کپسول فرآورده Esoral منتشر شده است که بر مبنای این گزارش، محل تولید این فرآورده در یکی از کشور‌های همسایه بوده و منبع انتشار گزارش تصویری نامشخص است.

نظر به اینکه انتشار چنین اخباری که ممکن است جعلی و ساختگی نیز باشند، می‌تواند باعث تشویش و نگرانی عمومی نسبت به فرآورده‌های سلامت در سطح جامعه شود، خاطرنشان می‌سازد دارو Esoral دارای هیچگونه مجوز ساخت یا واردات از سازمان غذا و دارو نیست.

مجددا تاکید می‌شود در زمان تهیه دارو یا فرآورده حتما اصالت فرآورده از طریق کنترل برچسب اصالت و کد شناسه UID جهت رهگیری اصالت فرآورده در سامانه TTAC مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی