تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سارقان فرش‌های ابریشمی دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه سارق حرفه ای مغازه و کشف ۷ تخته فرش ابریشمی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در ناصر خسرو خبر داد .

کد خبر: ۹۰۳۹۳
۱۵:۵۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

دستگیری سارقان فرش‌های ابریشمی

دیدارنیوز ـ سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر اظهارکرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه فرش فروشی در محله "یوسف آباد" ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات فنی پلیسی سه سارق سابقه دار را در "ناصر خسرو" شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی هرسه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازدید از مخفیگاه متهمان ۷ تخته فرش شش متری ابریشمی مالباخته کشف شد، گفت: بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش فرش های کشف شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: متهمان پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قضائی تحویل مراجع قضائی شدند.

موقوفه ای در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را به‌سرعت به شماره تلفن فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی