تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آغاز همکاری علیرضا قربانی با خواننده زن سرشناس

«جته‌ناهی‌دیبو» جدیدترین قطعه علیرضا قربانی با آهنگسازی احسان مطوری است در این قطعه «بومبای جیشری» علیرضا قربانی را همراهی می‌کند.

کد خبر: ۹۰۳۷۹
۱۵:۱۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

 علیرضا قربانی

دیدارنیوز - جدیدترین قطعه از پروژه بین‌المللی علیرضا قربانی و احسان مطوری با همکاری بومبای جیشری منتشر شد. این قطعه با نام هندی «جته‌ناهی‌دیبو» (به فارسی: نمی‌گذارم بروی) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت در تمام پلتفرم‌های قانونی و بین‌المللی در دسترس علاقه‌مندان است. «جته‌ناهی‌دیبو» جدیدترین قطعه از پروژه صدا‌ها و پل‌ها به آهنگسازی احسان مطوری و خوانندگی علیرضا قربانی است که حدود دو سالی است آغاز شده و قرار است به زودی آلبوم آن هم منتشر شود.

در این پروژه این دو هنرمند تلاش دارند تا موسیقی و آواز ایرانی را با موسیقی‌ها و زبان‌های دیگر دنیا تلفیق کنند. در این پروژه ده‌ها خواننده و نوازنده بین‌المللی حضور دارند همچنین از اشعار شعرای سرشناسی از تمامی دنیا استفاده شده است.

در قطعه «جته‌ناهی‌دیبو» خواننده سرشناس هندی و نامزد جایزه گرمی «بومبای جیشری» علیرضا قربانی را همراهی می‌کند. در این قطعه رامان کالان، مایک بلاک، ادوارد پرز و نیتان اسچارم دارندگان جایزه گرمی با همراهی علی منتظری، گرگ الیس و تعدادی چند از موسیقی‌دانان ایرانی و غیر ایرانی حضور داشته‌اند. پروژه پل‌ها و صدا‌ها تاکنون در دو جشنواره بین‌المللی موفق به کسب جایزه شده و چند جشنواره بین‌المللی دیگر در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ حضور خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی