تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قطعه دوم بزرگراه چابهار کُنارک سال آینده تکمیل می‌شود

قطعه دوم بزرگراه چابهار کُنارک با اعتبار ۲ هزار ۹۰۰ میلیارد ریال آذرماه سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

کد خبر: ۹۰۱۵۹
۱۵:۳۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

قطعه دوم بزرگراه چابهار کُنارک

دیدارنیوز ـ عدنان رستمی مدیر پروژه احداث بزرگراه چابهار به کنارک روز پنجشنبه در بازدید حمیدرضا مومنی دبیر شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از روند احداث این بزرگراه اظهار داشت: عمایات اجرایی این پروژه آذر ماه سال گذشته با پیمانکاری شرکت ریل گستر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: بزرگراه چابهار کُنارک مجموعا ۴۸ و نیم کیلومتر بوده و قطعه دوم آن به طول ۲۴ و نیم کیلومتر در دست احداث است.

رستمی بیان داشت: تا شهریورماه امسال حدود ۵۰ درصد این طرح اجرا خواهد شد و تمامی تلاش نیرو‌ها و امکانات را به کار گرفتیم که هرچه زودتر، قطعه دوم را تکمیل و به مرحبه بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان قیر تامین و حدود ۲۰ میلیارد تومان هم برای زیرسازی اتوبان هزینه شده است.

مدیر پروژه احداث بزرگراه چابهار به کنارک بیان داشت: مطالعات این پروژه توسط وزاری راه و شهرسازی انجام شده و در ادامه با بازطراحی طرح، حدود ۶۰ میلیارد تومان کاهش هزینه داشتیم.

این محور، ترافیک ۲۰ میلیون تُنی حمل بارِ بندرچابهار را پوشش خواهد داد.

حمیدرضا مومنی دبیر شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در نیمه ابتدایی فروردین امسال به منطقه آزاد چابهار سفر کرده بود امروز (پنجشنبه) نیز برای بازدید از طرح‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و گردشگری در قالب سفری ۲ روزه به منطقه آزاد چابهار سفر کرده تا روند پیشرفت پروژه‌ها را از نزدیک مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: چابهار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی