تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

امکان خرید تلفنی از نمایشگاه مجازی قرآن

مدیر بخش فروشگاهی نمایشگاه مجازی قرآن کریم از امکان خرید تلفنی خبر داد و گفت: مخاطبانی که دسترسی به اینترنت ندارند، می‌توانند از طریق شماره‌ای که برای این کار اختصاص یافته است، نسبت به خرید کتاب مورد نظر خود اقدام کنند.

کد خبر: ۹۰۱۱۴
۱۳:۲۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

خرید تلفنی از نمایشگاه مجازی قرآن

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حسین صفری، مدیر بخش فروشگاهی نمایشگاه مجازی قرآن کریم، با اشاره به اینکه متقاضیان خرید کتاب از نمایشگاه قرآن در صورت امکان از جستجوی پیشرفته استفاده کنند، گفت: منطق جست‌وجو این است که یک کلمه را که جستجو می‌کنید، کلمات مشابه آن هم نمایش داده می‌شود، بنابراین برای اینکه جستجوی دقیق‌تری داشته باشیم، بهتر است از جست‌وجوی پیشرفته استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در روز‌های ابتدایی نمایشگاه ممکن است، ایرادات جزیی وجود داشته باشد، افزود: تاکنون گلایه‌ای از سوی مخاطبان دریافت نشده است، اگر هم مشکلی وجود داشته باشد، بیشتر به نوع جست‌وجوی مخاطبان بازمی‌گردد. ضمن اینکه مرکز تماس پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی به وجود آمده برای مخاطبان خواهد بود.

صفری از فراهم شدن یک امکان برای مخاطبانی که مشکل اینترنت دارند، خبر داد و گفت: مخاطبانی که دسترسی به اینترنت ندارند یا از اینترنت ضعیفی برخوردار هستند، می‌توانند از طریق تماس با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸ اقدام به خرید کتاب مورد نظر خود کنند. ضمن اینکه هزینه ارسال کتاب نیز رایگان است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی