تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آزمون جانشین هالند می‌شود

بنا به ادعای سایت ورزشی مسوولان باشگاه دورتموند آلمان از مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران به عنوان گزینه جانشینی هالند یاد می‌کنند.

کد خبر: ۹۰۱۰۵
۱۳:۰۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

آزمون

دیدارنیوز - سردار آزمون که چند روز پیش توانسته بود با تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ عنوان قهرمانی لیگ روسیه را از آن خود کند اکنون در رادار خرید چند باشگاه بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است.

شایعه انتقال آزمون به تیم‌های بزرگ در فصل نقل‌و انتقالات یکی از اخبار همیشگی فوتبال ایران به شمار می‌رود اما وی در نهایت در لیگ روسیه ماندگار خواهد شد.

قهرمانی زنیت در فوتبال روسیه و درخشش آزمون بهانه‌ای شد تا رسانه ها و برخی از کارشناسان ورزشی پیش‌بینی‌هایی نسبت به آینده مهاجم تیم ملی ایران داشته باشند. یکی از این پیش‌بینی‌ها توسط نیکو شیرا، روزنامه نگار معروف ایتالیایی صورت گرفت که از آزمون به عنوان بازیکن مناسب برای ترکیب تیم فوتبال دورتموند آلمان یاد کرد. 

بعد از این اظهارنطر سایت نواسپورت در گزارشی تکمیلی نسبت به آینده آزمون نوشت: با توجه به احتمال جدایی اریک هالند از جمع زدپوشان وستفالن، مسوولان دورتموند به دنبال جانشین وی هستند و یکی از گزینه ها می تواند سردار آزمون باشد. 

این سایت همچنین مدعی شده که مهاجم ایرانی زنیت در رادار آاس رم، آتالانتا، والنسیا و سویا نیز قرار دارد.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی