تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تلاش داماد ترامپ برای حفظ روابط عربی-اسرائیلی

داماد ترامپ در تلاش برای راه اندازی یک موسسه جدید به منظور تقویت روابط میان رژیم صهیونیستی و چهار کشور عربی پس از عادی سازی روابط است.

کد خبر: ۹۰۰۸۳
۱۲:۱۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

تلاش داماد ترامپ

دیدارنیوز - به نقل از شبکه لبنانی المیادین، جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اقدامات لازم را برای تاسیس"موسسه صلح توافقات ابراهیم" آغاز کرده است. این گام در تلاش برای تعمیق توافقاتی است که رژیم صهیونیستی در سال گذشته با کمک کوشنر در زمان تصدی سمت مشاور ارشد ترامب، با چهار کشور عربی(امارات، بحرین، سودان و مراکش) به آن دست یافت.

کوشنر در حال نوشتن کتابی درباره تجربه خود در کمک به انعقاد پیمان ابراهیم است. آوی برکوویتز، نماینده پیشین آمریکا و سفرای بحرین، امارات و"اسرائیل" در ایالات متحده نیز به وی در نهاد جدید خواهند پیوست.

موسسه مذکور بیانیه‌ای صادر کرد که در آن نام حییم سبان، تاجر اسرائیلی-آمریکایی را از جمله عوامل این پروژه ذکر کرد. این موسسه خود را به عنوان یک نهاد غیرحزبی توصیف می‌کند.

این منبع افزود که بنیانگذاران قصد دارند دموکرات‌های دیگر و همچنین مشاوران بین المللی از منطقه را به بنیاد ملحق کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی