تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مطهری: اصولگرایان اشتباه استراتژیک نکنند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرم اصولگرایان نباید خطای استراتژیک انجام دهند. منظورم این است که اگر بنا بر این شد که سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات بیاید، سایر نامزدهای اصولگرا حضور پیدا نکنند تا پراکندگی نامزد باعث مشکل نشود.

کد خبر: ۸۹۷۸۴
۰۸:۴۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

مطهری: اصولگرایان

دیدارنیوز - اردشیر مطهری در مورد شرایط کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: عملکرد دولت تدبیر و امید معقول نیست. مصداق باارزش شرایط اقتصادی فعلی مردم در مقایسه با هشت سال پیش است. وعده‌هایی که رئیس دولت به مردم داد، با واقعیت موجود فاصله دارد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این ادعا که عملکرد دولت‌ها بر مشارکت در انتخابات تأثیرگذار است، گفت: آنچه می‌تواند مردم را در انتخابات ۱۴۰۰ پای صندوق رأی بکشاند، حضور نامزدهایی است که اقبال عمومی بالا و سابقه عملکرد مثبتی دارند. احساس می‌کنم که مردم ایران منتظر آن شخص هستند تا شور انتخاباتی خود را نشان دهند. 

وی با اشاره مشکلات اقتصادی - معیشتی کشور اظهار کرد: این مشکلات باعث شده که شور و شوق انتخاباتی ادوار گذشته را تجربه نکنیم. کسانی که دغدغه ایران و انقلاب را دارند، نگران این فضا هستند چرا که اعتماد عمومی مردم دچار آسیب جدی شده است. 

مطهری تأثیر همه‌گیری کویید ۱۹ در میزان مشارکت را «اندک» عنوان کرد و ابراز عقیده کرد: کرونا، صرفا بهانه‌ای است که مسئولان از وظایف خود فرار کنند. هر چند که به نظرم عملکرد چندان مناسبی در مواجه با کرونا نداشته‌ایم.
نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرم بعضی جناح‌ها به دنبال دوقطبی کردن فضا هستند اما هنوز زود است که قضاوتی در مورد دوقطبی شدن یا نشدن داشته باشیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با استناد به بیانات رهبری، به ضرورت برگزاری انتخابات پرشور تأکید کرد و گفت: ما باید در این انتخابات همچون گذشته سربلند بیرون بیاییم. مردم نشان داده‌اند که با حاکمیت‌ هستند؛ نه با شخص خاصی. به نظرم مردم به آنها که امتحانشان را پس داده‌اند، اعتماد نمی‌کنند. مردم گلایه زیادی دارند. مردم از قوه مجریه انتظار دارند که مشکلات را حل و فصل کند. ۹۰ درصد امورات کشور هم در دست ریاست جمهوری است. به همین خاطر پیش‌بینی می‌کنم مشارکت در انتخابات بالا باشد. مردم فهمیده‌اند که اگر ضرر می‌کنیم ناشی از انتخاب‌هاست.

مطهری در پایان در خصوص ترکیب سیاسی نامزدها گفت: به نظرم اصولگرایان نباید خطای استراتژیک انجام دهند. منظورم این است که اگر بنا بر این شد که سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات بیاید، سایر نامزدهای اصولگرا حضور پیدا نکنند تا پراکندگی نامزد باعث مشکل نشود. اگر رئیسی بیاید، رئیس مجلس یازدهم در عرصه حضور پیدا نخواهد کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی