تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

منچسترسیتی به دنبال اولین حضور در فینال لیگ قهرمانان

منچسترسیتی برای قطعی کردن صعود خود به فینال لیگ قهرمانان کافی است از نتیجه دیدار رفت مراقبت کند.

کد خبر: ۸۹۷۲۹
۱۲:۰۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

منچسترسیتی

دیدارنیوز - منچسترسیتی و پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب اولین دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. در دیدار رفت تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری دو بر یک برابر پاری سن ژرمن، گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان برداشت.
پاری سن ژرمن در ۴ دیدار قبلی خودش برابر منچسترسیتی به ۲ مساوی و ۲ باخت رسیده است و نتوانسته این تیم انگلیسی را شکست دهد.
سیتی که تقریبا خیالش برای قهرمانی در لیگ برتر راحت است و جام اتحادیه را نیز به دست آورده، دنبال اولین صعود تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان است.
در طرف دیگر نباید پاریس را دست کم گرفت که در بازی رفت اسیر اشتباهات فردی شد و ادریس گویه را نیز با اخراج داور از دست داد.
قطعا پاریس با داشتن مهره‌هایی چون ام‌باپه، نیمار و دی ماریا توان جبران بازی رفت را دارد و باید دید پپ گواردیولا برای دیدار برگشت چه تدابیری خواهد اندیشید.
در دیگر دیدار این مرحله چلسی در خانه پذیرای رئال مادرید است.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی