تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گواردیولا: می‌خواهیم برای اولین‌بار به فینال لیگ قهرمانان برسیم

سرمربی تیم منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند به دور بعدی انتخابی جام جهانی راه یابد.

کد خبر: ۸۹۷۲۴
۱۱:۵۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

گواردیولا:

دیدارنیوز - به نقل از اسکای اسپورت،  منچسترسیتی و پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب اولین دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. در دیدار رفت تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری دو بر یک برابر پاری سن ژرمن، گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان برداشت.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پیش از این دیدار گفت: کار خیلی سختی در خانه داریم. نباید به نتیجه دیدار رفت فکر کنیم. برای غلبه بر حریف باید کاملا یک فوتبال بی‌نقص را ارائه کنیم. امیدوارم در پایان تیم ما برنده از زمین خارج شود. می‌خواهیم برای اولین‌بار به فینال لیگ قهرمانان راه یابیم. حریف توانایی ثبت هر نتیجه‌ای را دارد و ما از این مساله آگاهی داریم. می‌دانیم که پاریس در حمله بسیار قدرتمند است و یک لحظه غفلت از بازیکنان این تیم برای ما گران تمام خواهد شد.
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: این دیدار مهم‌ترین بازی چند وقت اخیر برای ما است و باید با تمام توان به میدان برویم. چه وقتی توپ را در اختیار داریم و چه وقتی که بدون توپ هستیم باید هجومی و درگیرانه بازی کنیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی